Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest synes jeg da
Skrevet

Lårkort er kun for personer under 30 år. Ellers så er det vulgært ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lårkort er kun for personer under 30 år. Ellers så er det vulgært ja.

Hmm, ja, jeg kan forstà du synes det, var jo selv litt tvilende pà om det kan passe seg... Dog, for sent à gjöre noe med det nà!

Men takk for innspill:-)

Gjest Linnea79
Skrevet

Ja, ikke sant.

Tilbehöret er ikke unödvendig glorete, "genserkjole" med hals + silkeskjerf og höye korte stövletter til. Det eneste som er litt stress er altsà lengden pà kjolen i forhold til alder og singelstatus, vil nödig se ut som en rype pà jakt.

Litt av en eksistensiell problemstilling! ;-D

Hørtes veldig pent og IKKE vulgert ut!

AneM1365380603
Skrevet

Regelen om at kvinner over 40 ikke skal ha langt hår, ikke gå med høye hæler eller korte skjørt er gått ut av moten ;)

Skrevet

Regelen om at kvinner over 40 ikke skal ha langt hår, ikke gå med høye hæler eller korte skjørt er gått ut av moten ;)

Hàper du har rett! I motsatt tilfelle har jeg feil hele veien!:-D

Men skal nok klare à bli fornuftig en vakker dag.

Skrevet

Pokker og! ;-) Jeg tok minst 10 cm av håret i går...;-)

Skrevet

Om man har noenlunde pene ben synes jeg godt man kan gå i lårkort til fest uten å være vulgær. Men det spørs jo litt på måten og på tilbehøret, da ;).

Høye hæler har vel omtrent alle damer nyttårsaften, enten man har lårkort eller ikke. Lårkort og flate sko er vel uansett ikke så stilig.

''Om man har noenlunde pene ben synes jeg godt man kan gå i lårkort til fest uten å være vulgær. Men det spørs jo litt på måten og på tilbehøret, da ;).''

Helt enig. Dessuten skriver Ysah at kjolen ikke er utringet, og uansett alder synes jeg det er en god idé å velge melom lårkort eller dyp utringing:-)

''Høye hæler har vel omtrent alle damer nyttårsaften, enten man har lårkort eller ikke. ''

Enig:-)

''Lårkort og flate sko er vel uansett ikke så stilig.''

Nei, det kan fort bli litt slik som hun her:

http://bokcirkelforalla.files.wordpress.com/2009/10/pippi.jpg

Skrevet

''Det er helt uaktuelt, særlig også fordi magen ikke er så pen etter to barnefødsler. Den er flat, men arrete. :-)''

Etter to barnefødsler er min mage fri for arr, men langt fra flat :P.

Har en mistanke om at magen ikke ville vært _helt_ flat uten barnefødslene heller...

''Har en mistanke om at magen ikke ville vært _helt_ flat uten barnefødslene heller...''

;-) Greit å ha noe å skylde på!

Skrevet

Veldig enig! Jeg har IKKE sansen for korte gensere og bare mager, uansett hvor flat magen màtte vaere - altsà pà oss pà over 30:-)

Blir noe annet med unge jenter/damer.

Uansett alder er det vel ikke mange som går med bare mager lengre - det var vel veldig 2007 ;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...