Gjest togli Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Hjelp! Jeg har fått ansvar for å planlegge et par-tre selskapsleker for barn på en julefest på lørdag. Noen som har forslag til bra leker? 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg var med på en ny variant av stolleken for et par dager siden. Men legger noen teskjeer på gulvet rundt juletreet, en mindre enn antall barn. Så spilles det musikk mens ungene går rundt juletreet. Når musikken stopper er det om å gjøre å få en teskje. Den som ikke får må gå ut, og så fjerner man ern teskje til osv. Ungene syns tydeligvis det var morsomt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg var med på en ny variant av stolleken for et par dager siden. Men legger noen teskjeer på gulvet rundt juletreet, en mindre enn antall barn. Så spilles det musikk mens ungene går rundt juletreet. Når musikken stopper er det om å gjøre å få en teskje. Den som ikke får må gå ut, og så fjerner man ern teskje til osv. Ungene syns tydeligvis det var morsomt. Den var bra!! Har juletre der, så den leken tror jeg vi skal ta ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.