Gå til innhold

Selskapsleker for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg har fått ansvar for å planlegge et par-tre selskapsleker for barn på en julefest på lørdag. Noen som har forslag til bra leker?

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg var med på en ny variant av stolleken for et par dager siden. Men legger noen teskjeer på gulvet rundt juletreet, en mindre enn antall barn. Så spilles det musikk mens ungene går rundt juletreet. Når musikken stopper er det om å gjøre å få en teskje. Den som ikke får må gå ut, og så fjerner man ern teskje til osv. Ungene syns tydeligvis det var morsomt.

Skrevet

Jeg var med på en ny variant av stolleken for et par dager siden. Men legger noen teskjeer på gulvet rundt juletreet, en mindre enn antall barn. Så spilles det musikk mens ungene går rundt juletreet. Når musikken stopper er det om å gjøre å få en teskje. Den som ikke får må gå ut, og så fjerner man ern teskje til osv. Ungene syns tydeligvis det var morsomt.

Den var bra!! Har juletre der, så den leken tror jeg vi skal ta :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...