Gå til innhold

Føler meg så liten

Anbefalte innlegg

Gjest Føler meg bitte liten
Skrevet

Mitt søskenbarn gjør behandler meg sånn at jeg føler meg liten.

Vi er er på samme alder og var mye sammen i barndommen. Vi hadde ikke samme slags oppvekst. Han hadde en trygg og stabil oppvekst imens jeg er oppvokst med en far og mor som drakk.

Når jeg fikk barn var søskenbarnet mitt og kona faddere. Året etter ble de skilt og han flyttet til andre siden av landet. Der fikk en en sjefs stilling og traff sin nye kone. Jeg mener at han har blitt en snobb. De tjener ett par mill i året og jeg tjener nok til at vi klarer oss akkurat. Jeg kan ikke skylde på oppveksten at jeg ikke tok en utdannelse men sånn ble det bare.

Etter han traff nye kona har han kuttet kontakten helt. Har aldri til til å besøke oss når han er i byen. I år sendte han ikke julegave til fadderbarnet heller. Men x kona gjorde det.

Så jeg tar det som ett tegn på at vi ikke er verdt noe pga vi har en kommunal leilighet og ikke en villa til 8 mill på sørlandet som dem har

Gjest verdifull
Skrevet

Hvem er det so bestemmer hva du er verdt? De mest verdifulle for meg er de som er snille mot meg.

Hva en ser på som verdifullt er individuelt.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du har rett i at han oppfører seg som en snobb.

Gjest du er verdifull!
Skrevet

Du blir bare liten hvis du lar en slik snobb definere om du er verdifull eller ikke.

Hev deg over det. :)

Skrevet

Jeg ser ingen tegn på at han er blitt en snobb.. hva baserer du det på?

Det kan ligge mange grunner bak at dere ikke har så mye konatkt lenger, det behøver ikke ha noe å gjøre med din økonomiske situasjon.

Gjest Føler meg bitte liten.
Skrevet

Jeg ser ingen tegn på at han er blitt en snobb.. hva baserer du det på?

Det kan ligge mange grunner bak at dere ikke har så mye konatkt lenger, det behøver ikke ha noe å gjøre med din økonomiske situasjon.

Jeg baserer det på alle de merke klærne ham og kona og ungene har.Flere ferier( Italia- Paris) i året.

Når de kommer på ferie til der vi bor besøker de bestandig hennes(rike) familie men vi har ikke sett dem på 3 år.

Skrevet

Jeg baserer det på alle de merke klærne ham og kona og ungene har.Flere ferier( Italia- Paris) i året.

Når de kommer på ferie til der vi bor besøker de bestandig hennes(rike) familie men vi har ikke sett dem på 3 år.

''Når de kommer på ferie til der vi bor besøker de bestandig hennes(rike) familie men vi har ikke sett dem på 3 år.''

Dette er ilikevel kke noe bevis for at de gjør som de gjør pga av _økonomi_ og ikke pga andre forhold.

Skrevet

''Når de kommer på ferie til der vi bor besøker de bestandig hennes(rike) familie men vi har ikke sett dem på 3 år.''

Dette er ilikevel kke noe bevis for at de gjør som de gjør pga av _økonomi_ og ikke pga andre forhold.

Det er ikke bevis men magefølelsen min sier det

Jeg tror at folk(ikke alle) forandrer seg når de får mye penger

Skrevet

Det er ikke bevis men magefølelsen min sier det

Jeg tror at folk(ikke alle) forandrer seg når de får mye penger

''Jeg tror at folk(ikke alle) forandrer seg når de får mye penger''

Det skjer nok, ja, men det er også en mulighet ffor at folk forandrer seg når _andre_ får mye penger...

Skrevet

''Jeg tror at folk(ikke alle) forandrer seg når de får mye penger''

Det skjer nok, ja, men det er også en mulighet ffor at folk forandrer seg når _andre_ får mye penger...

Har ikke forandret meg. Jeg prøver forsatt å invitere dem som før men får ikke noen respons

Skrevet

Har ikke forandret meg. Jeg prøver forsatt å invitere dem som før men får ikke noen respons

Det er trist, men lite man kan gjøre med det, dessverre.

Skrevet

Sånne folk er det bare å ignorere.

Ja jeg får vel bare gjøre det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...