Gå til innhold

når kjæresten bruker vold i søvne...

Anbefalte innlegg

Gjest fiktiv problemstilling
Skrevet

Hvis du møtte verdens beste fyr som kunne bli voldelig mot deg i søvne, ville du fortsatt forholdet da? Ville du evnt å ha taklet å aldri sove sammen med han?

Hva tenker du om denne fiktive problemstillingen?

hidi, the scorpion
Skrevet

Fått vedkommende til en søvnekspert, tenker jeg;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kjenner to personer som en sjelden gang gyver løs på partnerene sine i søvne. Felles for dem begge er at de føler seg litt underlegne i forhold til partnerene, så kanskje underbevisstheten sørger for at de får tatt igjen på den måten?

Jeg ville nok valgt å sove alene om mannen min holdt på slik.

Skrevet

Jeg slår visst i søvne, spesielt om jeg har mareritt eller lignende. Sambo overlever det fint. Han vekker meg om det blir for ille.

Skrevet

For noen er det faktisk ikke en fiktiv problemstilling.

For noen uker siden så jeg en dokumentar på FEM om menn med en type søvnforstyrrelse som gjorde de uberegnelige i søvne. Han ene hadde blant annet hatt sex med en sovende, beruset kvinne som våknet i akten og anmeldte han. Han andre var svært seksuelt aggressiv mot sin samboer i søvne.

Hvis du er interessert i problemstillingen, kan du sikkert klare å søke fram denne dokumentaren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...