Gjest perspektiv Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 At jeg er hypokonder, og at røntgen som jeg skal i på nyåret viser at det ikke er noe alvorlig galt. At jeg har livet i behold:) Så håper jeg å sette mer pris på livet, og nyte det og prioritere det som er viktig. 0 Siter
blanke ark Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har fått oppfylt så viktige ønsker i dette året, at jeg ikke engang har vurdert å ønske meg noe for neste år. Et greit ønske kunne ha vært at medvinden i livet fortsetter, og at jeg har vett nok til å bruke den riktig. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 At alle jeg er glad i skal være friske. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 At vi alle i familien får være friske. ) Og at Rita Ottervik må gå av som ordfører i Trondheim... 0 Siter
Gjest perspektiv Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 At vi alle i familien får være friske. ) Og at Rita Ottervik må gå av som ordfører i Trondheim... Sistnevnte var da et snålt ønske. Kan du utdype? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Sistnevnte var da et snålt ønske. Kan du utdype? Fordi Trondheims bystyre med Ottervik i spissen ikke har gjort stort annet enn å sette opp priser og lage nye bomringer både her og der og her og der - sannsynligvis blir det bortimot 1000,- mer pr. mnd for meg i bompenger fra janaur + at SFO-prisen går opp igjen. Jada, det er alltid vi som ikke har så mye som får gjennomgå i slike tilfeller. ( 0 Siter
astridny Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 At alle i familien holder seg friske og at vi vinne en stor slump med penger, Fred på jord har jeg gitt opp å håpe på. :-( 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 å vinne i lotto (som jeg ikke spiller ) Flere fridager. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 At alle i familien holder seg friske og at vi vinne en stor slump med penger, Fred på jord har jeg gitt opp å håpe på. :-( ''Fred på jord har jeg gitt opp å håpe på. :-('' Det er ikke for sent :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 At jeg blir kvitt urinveisinfeksjonen min og får time hos en av de to nevrourologene vi har i Norge 0 Siter
Gjest ikkeidag3 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 At alle holder seg friske- og fred på jord. På personlig plan at jeg lærer sette grenser for meg selv. Jeg trenger jo ikke finne meg i alt av alle? Ønsker også økt vekst mht indre trygghet og ro. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Har fått noen penger til bursdagen min (og får kanskje litt mer) som jeg tenkte å kjøpe en ny kåpe for. Ellers har julaften og bursdagen min oppfyllt det meste av det jeg hadde som ønsker Jeg er utrolig heldig 0 Siter
Gjest perspektiv Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Fordi Trondheims bystyre med Ottervik i spissen ikke har gjort stort annet enn å sette opp priser og lage nye bomringer både her og der og her og der - sannsynligvis blir det bortimot 1000,- mer pr. mnd for meg i bompenger fra janaur + at SFO-prisen går opp igjen. Jada, det er alltid vi som ikke har så mye som får gjennomgå i slike tilfeller. ( Skjønner. Synes du skal skrive et brev til henne da. Men husk det er nedgangstider, alle sliter med dårlig økonomi. Hadde du fått heller villet hatt 200 kr i skattelette fra FRP, men med rasering av velferdsstaten? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Jeg ønsker meg en operasjon, har ventet halve `09 på den, og håper at jeg slipper å vente halve `10 på den ) Ellers så ønsker jeg meg veldig en ny tv, det er ikke noe jeg trenger, men jeg ønsker meg det. Jeg ønsket meg også Bergans jakke, men den kjøpte jeg i julegave til meg selv, og er veldig fornøyd! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 - en lett og problemfri fødsel - at barnet i magen har god helse - en fin skolestart for sønnen vår - å få besøke familien og venner i Norge i januar/februar 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Av ting - ny kåpe og oppusset kjøkken og stue. Av opplevelser - en ukes ferie utenlands (vi var i syden for første gang i høst, og det var fantastisk, men det blir nok ikke til at vi tar oss råd til det i 2010 også) - men det kan jo bli en flott tur til f.eks. Danmark :-) Av helse - håper vi får et år der vi holder oss friske, og at ikke brystkreften til min mor kommer tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.