Gå til innhold

Hva ønsker du deg i det nye året ?

Anbefalte innlegg

Gjest perspektiv
Skrevet

At jeg er hypokonder, og at røntgen som jeg skal i på nyåret viser at det ikke er noe alvorlig galt. At jeg har livet i behold:)

Så håper jeg å sette mer pris på livet, og nyte det og prioritere det som er viktig.

Skrevet

Jeg har fått oppfylt så viktige ønsker i dette året, at jeg ikke engang har vurdert å ønske meg noe for neste år. Et greit ønske kunne ha vært at medvinden i livet fortsetter, og at jeg har vett nok til å bruke den riktig.

Skrevet

At vi alle i familien får være friske. :o) Og at Rita Ottervik må gå av som ordfører i Trondheim...

Gjest perspektiv
Skrevet

At vi alle i familien får være friske. :o) Og at Rita Ottervik må gå av som ordfører i Trondheim...

Sistnevnte var da et snålt ønske. Kan du utdype?

Skrevet

Sistnevnte var da et snålt ønske. Kan du utdype?

Fordi Trondheims bystyre med Ottervik i spissen ikke har gjort stort annet enn å sette opp priser og lage nye bomringer både her og der og her og der - sannsynligvis blir det bortimot 1000,- mer pr. mnd for meg i bompenger fra janaur + at SFO-prisen går opp igjen. Jada, det er alltid vi som ikke har så mye som får gjennomgå i slike tilfeller. :o(

Skrevet

At alle i familien holder seg friske og at vi vinne en stor slump med penger,

Fred på jord har jeg gitt opp å håpe på. :-(

Skrevet

å vinne i lotto (som jeg ikke spiller ) :P

Flere fridager.

Skrevet

At alle i familien holder seg friske og at vi vinne en stor slump med penger,

Fred på jord har jeg gitt opp å håpe på. :-(

''Fred på jord har jeg gitt opp å håpe på. :-(''

Det er ikke for sent :-)

Skrevet

At jeg blir kvitt urinveisinfeksjonen min og får time hos en av de to nevrourologene vi har i Norge

Gjest ikkeidag3
Skrevet

At alle holder seg friske- og fred på jord.

På personlig plan at jeg lærer sette grenser for meg selv. Jeg trenger jo ikke finne meg i alt av alle?

Ønsker også økt vekst mht indre trygghet og ro.

Skrevet

Har fått noen penger til bursdagen min (og får kanskje litt mer) som jeg tenkte å kjøpe en ny kåpe for.

Ellers har julaften og bursdagen min oppfyllt det meste av det jeg hadde som ønsker :D

Jeg er utrolig heldig :D

Gjest perspektiv
Skrevet

Fordi Trondheims bystyre med Ottervik i spissen ikke har gjort stort annet enn å sette opp priser og lage nye bomringer både her og der og her og der - sannsynligvis blir det bortimot 1000,- mer pr. mnd for meg i bompenger fra janaur + at SFO-prisen går opp igjen. Jada, det er alltid vi som ikke har så mye som får gjennomgå i slike tilfeller. :o(

Skjønner. Synes du skal skrive et brev til henne da. Men husk det er nedgangstider, alle sliter med dårlig økonomi. Hadde du fått heller villet hatt 200 kr i skattelette fra FRP, men med rasering av velferdsstaten?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ønsker meg en operasjon, har ventet halve `09 på den, og håper at jeg slipper å vente halve `10 på den :o)

Ellers så ønsker jeg meg veldig en ny tv, det er ikke noe jeg trenger, men jeg ønsker meg det.

Jeg ønsket meg også Bergans jakke, men den kjøpte jeg i julegave til meg selv, og er veldig fornøyd!

Skrevet

- en lett og problemfri fødsel

- at barnet i magen har god helse

- en fin skolestart for sønnen vår

- å få besøke familien og venner i Norge i januar/februar

Skrevet

Av ting - ny kåpe og oppusset kjøkken og stue.

Av opplevelser - en ukes ferie utenlands (vi var i syden for første gang i høst, og det var fantastisk, men det blir nok ikke til at vi tar oss råd til det i 2010 også) - men det kan jo bli en flott tur til f.eks. Danmark :-)

Av helse - håper vi får et år der vi holder oss friske, og at ikke brystkreften til min mor kommer tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...