Gå til innhold

Hva ønsker du deg i det nye året ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner. Synes du skal skrive et brev til henne da. Men husk det er nedgangstider, alle sliter med dårlig økonomi. Hadde du fått heller villet hatt 200 kr i skattelette fra FRP, men med rasering av velferdsstaten?

Det finnes en mellomting da. FRP stemmer jeg definitivt ikke.

Å skrive brev til Rita tror jeg nok ikke hjelper det spøtt. Hun har nå nesten en mill i årslønn såvidt jeg vet, sympatisk å sette opp sin og de andre politikernes lønn og samtidig kjøre Trondheims økonomi på dunken så til de grader som denne gjengen har gjort gitt.

Skrevet

At alle i familien holder seg friske, og at jeg selv kommer i bedre form, og derved får mer overskudd :-).

Gjest Silver Fairy
Skrevet

At jeg holder meg frisk, får ny jobb, får kjøpt meg leilighet/mer stabil bosituasjon, får reist mer, og at familien ikke fryser meg ut hvis/når jeg kommer ut av skapet. Hadde ikke gjort noe om det dukket opp en prins eller prinsesse heller. :-)

Gjest persektiv
Skrevet

Det finnes en mellomting da. FRP stemmer jeg definitivt ikke.

Å skrive brev til Rita tror jeg nok ikke hjelper det spøtt. Hun har nå nesten en mill i årslønn såvidt jeg vet, sympatisk å sette opp sin og de andre politikernes lønn og samtidig kjøre Trondheims økonomi på dunken så til de grader som denne gjengen har gjort gitt.

Lokalpolitikere lytter til folket det er min erfaring.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

At livet fortsetter slik det er nå. At unger, mann, jeg selv, familie forøvrig, venner, ja at alle jeg setter pris på har det bra.

Av ting, kan jeg ikke komme på noe spesielt.

Gjest nyttårsønsker
Skrevet

Jeg ønsker meg fortsatt god helse psykisk og fysisk, og at de jeg står nærmest får god helse likeså.

Jeg ønsker å fullføre påbegynt attføring og ta del i det yrkesaktive livet igjen i løpet av året.

Jeg ønsker å opprettholde kontakt med gode venner, og kan gjerne ønske noen flere velkommen også.

Dessuten ønsker jeg meg mer kustus rundt treningsvaner, en sterkere kropp og litt mer energi i det daglige.

Og; Jeg tror alle ønskene min kan bli innfridd i år:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...