Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år skal jeg og min sønn være alene for første gang på nyttårsaften, kjenner det blir riktig for meg, men tenkte på det, ikke sikkert han syns det er like greit.

Tidlig på kvelden vil han sikkert gå bukk med en kompis, men der er jo mange timer til tolv(og vi kan legge oss).

kansje vi kan se en film ...........kansje.......

vil ikke være sammen med noen denne dagen jeg, men kom til å tenke på det,hmm,det er jo ikke bare meg, hadde gjerne vært lettere om det var bare MEG.

Hvor og med hvem skal dere være sammen med imorgen da??

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• meg__123!

11

• Hønemoren

7

• lu30

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daniellas
Skrevet

I morgen skal det kun være oss i primærfamilien.

Vi har vært velsignet med andre besøk i jula, så jeg synes egentlig bare det er koslig å bare være oss i morgen.

Jeg tror ikke barna synes det er noe dårligere hvis vi voksne er fornøyde.

Gjest mamma til tenåringer
Skrevet

I morgen skal jeg spise festmiddag sammen med mine døtre, før de forsvinner med sine respektive kjærester. Deretter skal jeg nyte kvelden med en spennende bok, litt TV-titting og godis. Kl.23.59 skal jeg ut og se på fyrverkeriet, og ønske naboene godt nyttår. Så vet jeg ikke om jeg legger meg inntil jeg blir ringt opp av de unge håpefulle som skal hentes, eller om jeg blir sittende oppe til telefonene kommer.

Hvor gammel er sønnen din?

Godt nyttår!

Gjest biscquit
Skrevet

Mine barn er hos sin far et par dager, og jeg er syk, så jeg blir alene i morgen. Skal bare slappe av, spise godt, se på tv og ut og kikke på rakettene kl tolv. Godt nyttår, alle sammen.

Skrevet

I morgen skal jeg spise festmiddag sammen med mine døtre, før de forsvinner med sine respektive kjærester. Deretter skal jeg nyte kvelden med en spennende bok, litt TV-titting og godis. Kl.23.59 skal jeg ut og se på fyrverkeriet, og ønske naboene godt nyttår. Så vet jeg ikke om jeg legger meg inntil jeg blir ringt opp av de unge håpefulle som skal hentes, eller om jeg blir sittende oppe til telefonene kommer.

Hvor gammel er sønnen din?

Godt nyttår!

Han er 12 :) Vi kjenner ingen naboer her, men vi har kjøpt endel fyrverkeri som vi skal skyte opp kl.24.00

Skrevet

Hotellnyttårsaften for meg og min familie. I år vil alle være "gjester". Vi drar med barn og barnebarn til badehotell. Skal i badeland alle sammen , spise en god festmiddag og familieunderholdning utpå kvelden, og fyrverkeri. Store og små gleder seg.

Skrevet

Han er 12 :) Vi kjenner ingen naboer her, men vi har kjøpt endel fyrverkeri som vi skal skyte opp kl.24.00

Går nok bra. Vi koste oss ofte hjemme med barn på den alderen.Spiste god mat, titta på TV'n og spilte noen spill, timene gikk fort dem.

Skrevet

Vi skal bort til noen i nabolaget som har barn både eldre og yngre enn vår (12,5 år), samt at det kommer flere andre med barn dit også.

Skrevet

Kjæresten og jeg skal være hjemme alene og bare kose oss med god mat. :o) Passer meg utmerket, har aldri hatt noen tradisjoner med store selskaper og sånt på nyttårsaften jeg.

Gjest mamma til tenåringer
Skrevet

Dere får nok en hyggelig kveld sammen, tenker jeg!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vi er flere venner med barn som slår oss sammen. Enkelte år er vi tilsammen 24-26 med stort og smått. Andre år - slik som i år- så er vi færre (10 stk).

Vi har også feiret alene bare familien. Koslig det også- men dette er unntaket.

Gjest trives med å være alene
Skrevet

Jeg skal være alene med barna slik jeg pleier.

Jeg har i grunnen alltid pleid å ville feire nyttårsaften alene. Syns det er en ettertenksom dag, jeg liker å tenke over hvordan året har vært og hva jeg ønsker for det nye året. Dessuten er jeg som regel ganske sliten etter juleselskapene.

Så vi spiser god mat, og etter at barna har lagt seg, hygger jeg meg alene. Rundt midnatt har jeg avtalt at jeg vekker barna (fortsatt nokså små) så de får sett fyrverkeriet.

Det går fint an å feire alene hvis man gjør det beste ut av det.

Skrevet

Går nok bra. Vi koste oss ofte hjemme med barn på den alderen.Spiste god mat, titta på TV'n og spilte noen spill, timene gikk fort dem.

Går nok bra ja :)

Vi skal nok kose oss forde om vi blir alene :)

Er i utgangspunktet veldig lite sosial selv, men tenker litt på småen da, så avogtil må jeg jo bare, men denne nyttårsaften vil jeg ikke gå noe sted, er forsåvidt ikke bedt noe sted heller da.

Passer meg bra :)

Skrevet

Jeg skal være alene med barna slik jeg pleier.

Jeg har i grunnen alltid pleid å ville feire nyttårsaften alene. Syns det er en ettertenksom dag, jeg liker å tenke over hvordan året har vært og hva jeg ønsker for det nye året. Dessuten er jeg som regel ganske sliten etter juleselskapene.

Så vi spiser god mat, og etter at barna har lagt seg, hygger jeg meg alene. Rundt midnatt har jeg avtalt at jeg vekker barna (fortsatt nokså små) så de får sett fyrverkeriet.

Det går fint an å feire alene hvis man gjør det beste ut av det.

Helt enig med deg! Jeg har også hatt nyttårsaften med barna alene for mange år siden. Synes det var koselig,jeg.

Skrevet

Går nok bra ja :)

Vi skal nok kose oss forde om vi blir alene :)

Er i utgangspunktet veldig lite sosial selv, men tenker litt på småen da, så avogtil må jeg jo bare, men denne nyttårsaften vil jeg ikke gå noe sted, er forsåvidt ikke bedt noe sted heller da.

Passer meg bra :)

Som jeg har skrevet over her så har jeg også sittet alene med barna for mange år siden, det var to små. Vi hadde det veldig koselig, vi. "Blir som man selv gjør det til" heter det:-)

Kos dere og ha en koselig kveld og et riktig godt nytt år begge to.

AneM1365380603
Skrevet

Det varierer veldig om vi har selskap eller ei. I år skal det kun være barna og oss.

Det viktigste for oss er at barna føler vi har en tradisjon med god mat og det å gå ut ved midatt.

I fjor så vi resultatet av barn som ikke har tradisjon med feiring sammen med foreldre. Barn helt ned til 12 år drakk seg drita og gjorde faenskap. Foreldrene var mest sannsynlig på fest.

Gjest majas mamma
Skrevet

I morgen blir det meg og ungene, frem til kl. 23.00, for mannen jobber. Men med dine og mine barn + en svigerdatter er vi alikevel 10 stykker. Mannen begynner på jobb kl 25, og kommer hjem kl 23.00, så han er jo hjemme til rakettene.

Vi spiser middag kl seks, og sitter og prater og ser litt på tv, og propper oss med de siste julekakene mens vi venter på det nye året. Blir nok koselig, selv om det blir litt annerledes enn ellers.

Skrevet

vi skal være her hos oss med noen venner :) spise god mat og drikke vin...

Skrevet

I morgen blir det meg og ungene, frem til kl. 23.00, for mannen jobber. Men med dine og mine barn + en svigerdatter er vi alikevel 10 stykker. Mannen begynner på jobb kl 25, og kommer hjem kl 23.00, så han er jo hjemme til rakettene.

Vi spiser middag kl seks, og sitter og prater og ser litt på tv, og propper oss med de siste julekakene mens vi venter på det nye året. Blir nok koselig, selv om det blir litt annerledes enn ellers.

kl 25 :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...