Gjest Natna Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Her blir det oss og barna,skal kose oss sammen :-) Så får jeg en veninne på besøk om kvelden,koselig...men ikke noe fyll-er ferdig med det heldigvis. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er alene uten barn, men var alene med minstemann i fjor. Vi spiste pizza og så på tv og så på det lille som var av fyrverkeri på balkongen. I år så spiser jeg litt mat og kikker innom her og et par andre steder tenker jeg 0 Siter
Hønemoren Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er alene uten barn, men var alene med minstemann i fjor. Vi spiste pizza og så på tv og så på det lille som var av fyrverkeri på balkongen. I år så spiser jeg litt mat og kikker innom her og et par andre steder tenker jeg Kos deg og godt nytt år, Dorthe. Ikke SÅ ille å være alene nå tildags med nettet etc.:-) Deilig å slappe av og da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Kos deg og godt nytt år, Dorthe. Ikke SÅ ille å være alene nå tildags med nettet etc.:-) Deilig å slappe av og da. Jeg synes det er kjipt jeg, jeg liker ikke å være alene og nå har jeg vært alene hele jula også bortsett fra julaften 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg synes det er kjipt jeg, jeg liker ikke å være alene og nå har jeg vært alene hele jula også bortsett fra julaften høres ikke koselig ut :/ 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg synes det er kjipt jeg, jeg liker ikke å være alene og nå har jeg vært alene hele jula også bortsett fra julaften Skjønner at du synes det er kjipt. Men slik blir/ble det og jeg antar og håper du gjør det beste ut av det. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 høres ikke koselig ut :/ Det er ikke det og jeg er den sosiale sorten som gjerne vil ha folk rundt meg nesten hele tida. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Skjønner at du synes det er kjipt. Men slik blir/ble det og jeg antar og håper du gjør det beste ut av det. :-) Ligger i senga og spiser godis og brus og ser på serier Og innvilger meg en rødvinstoddy i ny og ne ;o) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Ligger i senga og spiser godis og brus og ser på serier Og innvilger meg en rødvinstoddy i ny og ne ;o) Høres bra ut! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Høres bra ut! ;-) Og så må jeg innom her innimellom da + et par andre steder. 0 Siter
Gjest hadde ikke vært meg imot ;) Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 kl 25 Hehe.... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Og så må jeg innom her innimellom da + et par andre steder. Bra. Hyggelig med ditt selskap her og det synes sikkert de på de andre stedene du besøker også. :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Jeg synes det er kjipt jeg, jeg liker ikke å være alene og nå har jeg vært alene hele jula også bortsett fra julaften Ja, kan vel bli "for mye" alene også. Når man sjelden er det så føles det jo godt:-) Noe alenetid trenger man jo. Du får ha det så godt du kan da, Dorthe og et riktig godt nytt år. Klem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Ja, kan vel bli "for mye" alene også. Når man sjelden er det så føles det jo godt:-) Noe alenetid trenger man jo. Du får ha det så godt du kan da, Dorthe og et riktig godt nytt år. Klem. Det går helt sikkert greit hønemor. Jeg har forsøkt å be folk, men det ser ikke ut til at det kommer noen. Så overraskelsen hadde vært om det kom noen likevel 0 Siter
Gjest Feirer alltid rolig Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Vi er en familie på fire, to voksne og to barn, som alltid sitter hjemme på nyttårsaften Kjempekoselig. Vi lager god mat, spiser godter utover kvelden, ser noe god tv og spiller Wii sammen osv Går ut til rakettene og har som regel kjøpt et par batterier. Etter dette pleier vi å kose oss med litt riskrem eller noe og så liker ungene å spille på rommene sine og vi ser film. Slik hadde jeg det også alle årene jeg var alenemor før jeg ble sammen med min nåværende mann. Det er en koselig måte å møte det nye året på og det fungerer like greit som en voksen eller to, med en eller fler barn Har du problemer med å dra ut tiden så planlegg til bordspill eller annet som kan gjøre kvelden litt ekstra spesiell. (leie en ekstra god film, finne frem en på tv osv) Godt nytt år 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Vi er en familie på fire, to voksne og to barn, som alltid sitter hjemme på nyttårsaften Kjempekoselig. Vi lager god mat, spiser godter utover kvelden, ser noe god tv og spiller Wii sammen osv Går ut til rakettene og har som regel kjøpt et par batterier. Etter dette pleier vi å kose oss med litt riskrem eller noe og så liker ungene å spille på rommene sine og vi ser film. Slik hadde jeg det også alle årene jeg var alenemor før jeg ble sammen med min nåværende mann. Det er en koselig måte å møte det nye året på og det fungerer like greit som en voksen eller to, med en eller fler barn Har du problemer med å dra ut tiden så planlegg til bordspill eller annet som kan gjøre kvelden litt ekstra spesiell. (leie en ekstra god film, finne frem en på tv osv) Godt nytt år Men sånn helt ærlig så kan du ikke kalle det å feire nyttårsaften alene så lenge du er sammen med mann og barn. Å feire alene betyr vel at man er helt alene eller med så små barn at de legger seg tidlig 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Nyttårsaften bare med familien er skikkelig koselig. Vi var det i fjor. La minstemann etterhvert, mens jentene fikk være oppe og se på film sammen med oss. Vekket minstemann litt før midnatt, og gikk ut for å sende opp fyrverkeri sammen. Kjempekoselig I kveld skal vi til noen naboer, blir koselig det også I morgen satser vi på en rolig hjemmedag 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 kl 25 He, he. Den så jeg først nå. Gikk nok litt fort i svingene, pluss trange øyne på slutten!! 0 Siter
Gjest Feirer alltid rolig Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Men sånn helt ærlig så kan du ikke kalle det å feire nyttårsaften alene så lenge du er sammen med mann og barn. Å feire alene betyr vel at man er helt alene eller med så små barn at de legger seg tidlig Som skrevet så har jeg feiret på denne måten i alle år, også da jeg var alenemor til ungene mine. Den minste var baby og neste tre år da jeg ble alene med dem, så det å feire både som alenemor for veldig små barn, for noe større barn, og helt alene uten barn når ungene var hos pappan sin har vært gjort mange ganger. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Og så må jeg innom her innimellom da + et par andre steder. Håper jeg;) Er også alene i kveld, ungene (he,he, vi kaller dem det resten av livet...) var hos meg på julaften, og jeg gidder ikke fly gatelangs;))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.