Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det oss og barna,skal kose oss sammen :-)

Så får jeg en veninne på besøk om kvelden,koselig...men ikke noe fyll-er ferdig med det heldigvis.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• meg__123!

11

• Hønemoren

7

• lu30

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er alene uten barn, men var alene med minstemann i fjor. Vi spiste pizza og så på tv og så på det lille som var av fyrverkeri på balkongen. I år så spiser jeg litt mat og kikker innom her og et par andre steder tenker jeg

Skrevet

Jeg er alene uten barn, men var alene med minstemann i fjor. Vi spiste pizza og så på tv og så på det lille som var av fyrverkeri på balkongen. I år så spiser jeg litt mat og kikker innom her og et par andre steder tenker jeg

Kos deg og godt nytt år, Dorthe. Ikke SÅ ille å være alene nå tildags med nettet etc.:-) Deilig å slappe av og da.

Skrevet

Kos deg og godt nytt år, Dorthe. Ikke SÅ ille å være alene nå tildags med nettet etc.:-) Deilig å slappe av og da.

Jeg synes det er kjipt jeg, jeg liker ikke å være alene og nå har jeg vært alene hele jula også bortsett fra julaften

Skrevet

Jeg synes det er kjipt jeg, jeg liker ikke å være alene og nå har jeg vært alene hele jula også bortsett fra julaften

høres ikke koselig ut :/

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Skjønner at du synes det er kjipt. Men slik blir/ble det og jeg antar og håper du gjør det beste ut av det. :-)

Skrevet

høres ikke koselig ut :/

Det er ikke det og jeg er den sosiale sorten som gjerne vil ha folk rundt meg nesten hele tida.

Skrevet

Skjønner at du synes det er kjipt. Men slik blir/ble det og jeg antar og håper du gjør det beste ut av det. :-)

Ligger i senga og spiser godis og brus og ser på serier

Og innvilger meg en rødvinstoddy i ny og ne ;o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ligger i senga og spiser godis og brus og ser på serier

Og innvilger meg en rødvinstoddy i ny og ne ;o)

Høres bra ut! ;-)

Skrevet

Høres bra ut! ;-)

Og så må jeg innom her innimellom da + et par andre steder.

Gjest hadde ikke vært meg imot ;)
Skrevet

kl 25 :P

Hehe....

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Bra. Hyggelig med ditt selskap her og det synes sikkert de på de andre stedene du besøker også. :-)

Skrevet

Ja, kan vel bli "for mye" alene også. Når man sjelden er det så føles det jo godt:-) Noe alenetid trenger man jo.

Du får ha det så godt du kan da, Dorthe og et riktig godt nytt år.

Klem.

Skrevet

Ja, kan vel bli "for mye" alene også. Når man sjelden er det så føles det jo godt:-) Noe alenetid trenger man jo.

Du får ha det så godt du kan da, Dorthe og et riktig godt nytt år.

Klem.

Det går helt sikkert greit hønemor. Jeg har forsøkt å be folk, men det ser ikke ut til at det kommer noen. Så overraskelsen hadde vært om det kom noen likevel

Gjest Feirer alltid rolig
Skrevet

Vi er en familie på fire, to voksne og to barn, som alltid sitter hjemme på nyttårsaften :)

Kjempekoselig. Vi lager god mat, spiser godter utover kvelden, ser noe god tv og spiller Wii sammen osv

Går ut til rakettene og har som regel kjøpt et par batterier.

Etter dette pleier vi å kose oss med litt riskrem eller noe og så liker ungene å spille på rommene sine og vi ser film.

Slik hadde jeg det også alle årene jeg var alenemor før jeg ble sammen med min nåværende mann.

Det er en koselig måte å møte det nye året på og det fungerer like greit som en voksen eller to, med en eller fler barn :)

Har du problemer med å dra ut tiden så planlegg til bordspill eller annet som kan gjøre kvelden litt ekstra spesiell. (leie en ekstra god film, finne frem en på tv osv)

Godt nytt år :)

Skrevet

Vi er en familie på fire, to voksne og to barn, som alltid sitter hjemme på nyttårsaften :)

Kjempekoselig. Vi lager god mat, spiser godter utover kvelden, ser noe god tv og spiller Wii sammen osv

Går ut til rakettene og har som regel kjøpt et par batterier.

Etter dette pleier vi å kose oss med litt riskrem eller noe og så liker ungene å spille på rommene sine og vi ser film.

Slik hadde jeg det også alle årene jeg var alenemor før jeg ble sammen med min nåværende mann.

Det er en koselig måte å møte det nye året på og det fungerer like greit som en voksen eller to, med en eller fler barn :)

Har du problemer med å dra ut tiden så planlegg til bordspill eller annet som kan gjøre kvelden litt ekstra spesiell. (leie en ekstra god film, finne frem en på tv osv)

Godt nytt år :)

Men sånn helt ærlig så kan du ikke kalle det å feire nyttårsaften alene så lenge du er sammen med mann og barn. Å feire alene betyr vel at man er helt alene eller med så små barn at de legger seg tidlig

Skrevet

Nyttårsaften bare med familien er skikkelig koselig. Vi var det i fjor. La minstemann etterhvert, mens jentene fikk være oppe og se på film sammen med oss. Vekket minstemann litt før midnatt, og gikk ut for å sende opp fyrverkeri sammen.

Kjempekoselig :)

I kveld skal vi til noen naboer, blir koselig det også :)

I morgen satser vi på en rolig hjemmedag :)

Gjest majas mamma
Skrevet

kl 25 :P

He, he. Den så jeg først nå. Gikk nok litt fort i svingene, pluss trange øyne på slutten!!

Gjest Feirer alltid rolig
Skrevet

Men sånn helt ærlig så kan du ikke kalle det å feire nyttårsaften alene så lenge du er sammen med mann og barn. Å feire alene betyr vel at man er helt alene eller med så små barn at de legger seg tidlig

Som skrevet så har jeg feiret på denne måten i alle år, også da jeg var alenemor til ungene mine.

Den minste var baby og neste tre år da jeg ble alene med dem, så det å feire både som alenemor for veldig små barn, for noe større barn, og helt alene uten barn når ungene var hos pappan sin har vært gjort mange ganger.

hidi, the scorpion
Skrevet

Håper jeg;)

Er også alene i kveld, ungene (he,he, vi kaller dem det resten av livet...) var hos meg på julaften, og jeg gidder ikke fly gatelangs;)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...