Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke det og jeg er den sosiale sorten som gjerne vil ha folk rundt meg nesten hele tida.

sånn er jeg også, liker meg best når det er folk rundt meg. ensomt alene :)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• meg__123!

11

• Hønemoren

7

• lu30

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He, he. Den så jeg først nå. Gikk nok litt fort i svingene, pluss trange øyne på slutten!!

hehe :D

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk liker å være alene mer enn en døgn da har jeg fått nok egentlig. Nå har jeg vært alene siden julaften og har overhode ikke behov for mer alenetid

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk liker å være alene mer enn en døgn da har jeg fått nok egentlig. Nå har jeg vært alene siden julaften og har overhode ikke behov for mer alenetid

bor du alene , eller er du vant det at det er folk rundt deg?

nei jeg skjønner ikke at folk liker å være alene jeg heller..

Skrevet

bor du alene , eller er du vant det at det er folk rundt deg?

nei jeg skjønner ikke at folk liker å være alene jeg heller..

Jeg er vant å bo med tre unger, nå har jeg ingen hjemme lenger

Skrevet

Det går helt sikkert greit hønemor. Jeg har forsøkt å be folk, men det ser ikke ut til at det kommer noen. Så overraskelsen hadde vært om det kom noen likevel

Akkurat _det_ er jo ganske kjipt da. At folk ikke kommer når du har forsøkt å invitere, altså. Kanskje du må være enda tidligere ute neste år? Eller finne noen du kan invitere deg til?

Skrevet

Jeg er vant å bo med tre unger, nå har jeg ingen hjemme lenger

Alle har flyttet ut? :/ Huff det høres ensomt ut..

Skrevet

Akkurat _det_ er jo ganske kjipt da. At folk ikke kommer når du har forsøkt å invitere, altså. Kanskje du må være enda tidligere ute neste år? Eller finne noen du kan invitere deg til?

Det har jeg prøvd før men enten kommer de ikke eller så ringer de samme dagen og avlyser.

Skrevet

Syns det er koselig å være alene jeg. Men det er sikkert helst når det er frivillig.

Skrevet

Ja, sånn omtrent. Nå kan jeg vente på at de er ferdige å fly på fest og kommer hjem isteden

Skrevet

Det har jeg prøvd før men enten kommer de ikke eller så ringer de samme dagen og avlyser.

kjipe venner...

Skrevet

Syns det er koselig å være alene jeg. Men det er sikkert helst når det er frivillig.

deilig når det er en kveld, men ikke over lengre tid. det blir stusselig..

hidi, the scorpion
Skrevet

Kan sende deg mail med tlfnr mitt;) Jeg føler meg også litt snytt i år...

Skrevet

Snakk for deg sjøl :P

Skrevet

Ja, sånn omtrent. Nå kan jeg vente på at de er ferdige å fly på fest og kommer hjem isteden

hehe... :)

hidi, the scorpion
Skrevet

E-mail sendt

Skrevet

Det er ikke det og jeg er den sosiale sorten som gjerne vil ha folk rundt meg nesten hele tida.

Kos deg som best du kan, Dorthe! :-).

Og husk - allerede om noen timer er det 2010!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...