Gå til innhold

Hvor er alle mennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vidt jeg kan se på 100 nyeste er det bare kvinner som har skrevet her.

Hvor er mennene?

Er det andre enn nick og nhd? Hvis ikke blanke ark og lu30 eller perspektiv er menn, da.

Skrevet

De vasker opp, legger barn, er fyllesyke, måker snø, ser på tv, spiller Guitar Hero, legger kabal, eller kabel ;-)

Skrevet

De vasker opp, legger barn, er fyllesyke, måker snø, ser på tv, spiller Guitar Hero, legger kabal, eller kabel ;-)

Hehe.

Skrevet

''eller kabel ;-)''

LOL!

Min sitter faktisk foran pc'en, men ikke på dol. Selv om han innimellomm ler av morsomme kommentarer her inne som jeg refererer til, så tror jeg han ville tenkt at dette var et skikkelig... eh.... _dame_forum!! ;-)

Skrevet

Blanke ark var kvinne sist jeg så etter, ja :) Så lite testosteron fra dette holdet også. Det må nok de fleste av oss fikse på andre arenaer enn dol.

Skrevet

''eller kabel ;-)''

LOL!

Min sitter faktisk foran pc'en, men ikke på dol. Selv om han innimellomm ler av morsomme kommentarer her inne som jeg refererer til, så tror jeg han ville tenkt at dette var et skikkelig... eh.... _dame_forum!! ;-)

kjerring-online ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Min mann er på nett, men ikke her. Og det synes jeg er helt i orden :)

Skrevet

Blanke ark var kvinne sist jeg så etter, ja :) Så lite testosteron fra dette holdet også. Det må nok de fleste av oss fikse på andre arenaer enn dol.

''Så lite testosteron fra dette holdet også. ''

Jeg mp etter hva jeg skjlnner ha vært utsatt for en vviss mengde testosteron på fosterstadiet, ettersom ringfingeren er lengre enn pekefingeren...;-) Til gjengjeld er jeg god på lukeparkering da. :-)

Skrevet

Min mann er på nett, men ikke her. Og det synes jeg er helt i orden :)

...i grunnen enig med deg...;-)

Ikke vedr _din_mann, da, men vedr min-)

Skrevet

kjerring-online ;-)

Ja! Dol burde skifte navn.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

...i grunnen enig med deg...;-)

Ikke vedr _din_mann, da, men vedr min-)

He he, din mann skulle jeg gjerne hatt her ;)

Skrevet

Kan du ikke være mann? Bare bittelitt, pliiiiiiiiiiis...

Skrevet

Ja! Dol burde skifte navn.

Jeg er da ikke kjerring!! ;-) Noe fordeler må man ha dersom man ikke var et dugandes kjerringemne som ugift!! ;-)

Skrevet

Kan du ikke være mann? Bare bittelitt, pliiiiiiiiiiis...

Ser at morsan skriver at når ringfingeren er lenger enn pekefingeren, så har det med testosteron å gjøre. Og mine fingre er akkurat sånn! Så for i kveld kan jeg jo påta meg å være et av de maskuline innslagene her. Men da må nesten morsan regnes i samme kategori...

Skrevet

Ser at morsan skriver at når ringfingeren er lenger enn pekefingeren, så har det med testosteron å gjøre. Og mine fingre er akkurat sånn! Så for i kveld kan jeg jo påta meg å være et av de maskuline innslagene her. Men da må nesten morsan regnes i samme kategori...

Jeg føler meg ikke så velig maskulin, akkurat;-) Men dette med fingerlengde osv så jeg et program om for noen år siden. Jeg googlet litt og fant en link, se under.

I programmet mente de at kvinner som hadde fingre som meg (og deg!)ville være bedre på lukeparkering enn kvinner med motsatt fingerlengderesultat...;-) Hvilket jo forklarer en del, men samtidig gjør at jeg ikke lenger med samme patos kan himle med øynene over håpløse damer som ikke skjønner at det jo bare er å øve seg mer på dette...;-)

(ellers må jeg bare legge til: makan til antall skriveleifer i forrige innlegg fra meg i denne tråden!! Skylder på all hvitvinen til kveldens ostefondue... *S*)

http://www.abc.net.au/catalyst/stories/s674140.htm

Skrevet

mrxx er vel mann, og SMIR? Og Geir, men han har jeg ikke sett på ei stønn :-)

Skrevet

mrxx er vel mann, og SMIR? Og Geir, men han har jeg ikke sett på ei stønn :-)

Jeg lurer på hvor Geir er. Han skylder meg til og med en julegave. HM.

Skrevet

Jeg føler meg ikke så velig maskulin, akkurat;-) Men dette med fingerlengde osv så jeg et program om for noen år siden. Jeg googlet litt og fant en link, se under.

I programmet mente de at kvinner som hadde fingre som meg (og deg!)ville være bedre på lukeparkering enn kvinner med motsatt fingerlengderesultat...;-) Hvilket jo forklarer en del, men samtidig gjør at jeg ikke lenger med samme patos kan himle med øynene over håpløse damer som ikke skjønner at det jo bare er å øve seg mer på dette...;-)

(ellers må jeg bare legge til: makan til antall skriveleifer i forrige innlegg fra meg i denne tråden!! Skylder på all hvitvinen til kveldens ostefondue... *S*)

http://www.abc.net.au/catalyst/stories/s674140.htm

Ja, jeg så alle skrivefeilene. Regna med du hadde fått en del alkohol innabords, morsan:-)

Ps. Min ringfinger er også lengre enn pekefingeren. Kan jeg regnes som mann, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...