Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 De vasker opp, legger barn, er fyllesyke, måker snø, ser på tv, spiller Guitar Hero, legger kabal, eller kabel ;-) ''De vasker opp, legger barn, er fyllesyke, måker snø, ser på tv, spiller Guitar Hero, legger kabal, eller kabel'' Hehe, mannen min er ikke her, men bedriver ingen av ovennevnte heller (akkurat nå, i hvertfall) :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Ja, jeg så alle skrivefeilene. Regna med du hadde fått en del alkohol innabords, morsan:-) Ps. Min ringfinger er også lengre enn pekefingeren. Kan jeg regnes som mann, da? Nix, men du kan trolig regnes som en som har anlegg for lukeparkering;-) 0 Siter
Gjest Maleboy Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 mrxx er vel mann, og SMIR? Og Geir, men han har jeg ikke sett på ei stønn :-) ''Og Geir, men han har jeg ikke sett på ei stønn :-)'' Jeg savner han jeg også. 0 Siter
morsan Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 mrxx er vel mann, og SMIR? Og Geir, men han har jeg ikke sett på ei stønn :-) Geir - sist sett i en låve med Kiri te Kanawa? 0 Siter
Gjest Maleboy Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Geir - sist sett i en låve med Kiri te Kanawa? LOL lucky guy! 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Geir - sist sett i en låve med Kiri te Kanawa? Den konserten må ha gjort et stort inntrykk på ham - han har vel bare vært en snartur siden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.