ekte nick Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg ser at mange steder selger de fyrverkeri. Så da har man lov å kjøpe raketter? Eller ikke? Gjelder ulike regler i ulike byer? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Bakkefyrverkeri er tillatt, men ikke raketter med styrepinne, altså slike som vi tidlgiere satte i en brusflaske før vi tente på og de gikk i lufta. 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Raketter med styrepinne er forbudt over alt, mens bakkefyrverkeri er tillatt. 0 Siter
peppermyntete Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Bakkefyrverkeri er tillatt, men ikke raketter med styrepinne, altså slike som vi tidlgiere satte i en brusflaske før vi tente på og de gikk i lufta. Brusflaske? Det har jeg ikke sett. ;-) 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Brusflaske? Det har jeg ikke sett. ;-) Virkelig? Brusflasker er/var nesten eneste alternativet å sette pinnefyrverkeri i. Glassflasker eller plastflasket boret ned i snøen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Virkelig? Brusflasker er/var nesten eneste alternativet å sette pinnefyrverkeri i. Glassflasker eller plastflasket boret ned i snøen. *Hehe* Vedkommende mente nok at de brukte ølflasker og ikke brus. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.