Gå til innhold

Nyttårsfortsetter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke begynne å røyke i år heller. Dette er et nyttårsforsett jeg har klart å holde i over 20 år *ler*

Litt mer seriøs. Jeg skal også klare å holde vekta. Da må jeg passe maten og holde treningen. Jeg nekter å la kroppen forfalle dette året også:-)

Enkelte ting er vel mer et livsvarig prosjekt:-)

Skrevet

Enda viktigere enn å ta opp jogging er kanskje å ikke ta opp røyking...*s*

Ja, det blir ikke noe problem. Jeg får rett og slett ikke lov, så jeg tør ikke tenke tanken en gang ;)

Skrevet

Fortsette det gode treningsmønsteret fra tidligere i høst med jogging 2 ganger i uka. (I november-desember sklei det ut, for ikke å snakke om nå i jula....) Men gleder meg til å bevege meg litt igjen så satser på at det går bra!

Skrevet

Enkelte ting er vel mer et livsvarig prosjekt:-)

Ja, det er nok det:-) Men det høres jo fint ut å ha et nyttårsforsett liksom - tror jeg - kanskje - eller noe *ler*

Skrevet

Ja, det er nok det:-) Men det høres jo fint ut å ha et nyttårsforsett liksom - tror jeg - kanskje - eller noe *ler*

Jeg har gått gjennom alle utbetalingene mine det siste året, og fått en litt sjokkartet opplevelse i forhold til hvor mye jeg har brukt på hhv. sportsutstyr og mat... Kan jo ha som nyttårsfortsett å bruke mindre penger på dette, i allefall inntill nyttårssalget begynner!

Skrevet

Jeg har gått gjennom alle utbetalingene mine det siste året, og fått en litt sjokkartet opplevelse i forhold til hvor mye jeg har brukt på hhv. sportsutstyr og mat... Kan jo ha som nyttårsfortsett å bruke mindre penger på dette, i allefall inntill nyttårssalget begynner!

'' og fått en litt sjokkartet opplevelse i forhold til hvor mye jeg har brukt på hhv. sportsutstyr og mat..''

Jeg fikk penger av min kjære til jul (i tillegg til digitalkamera) og kjøpte meg skøyter og en Devold ulltrøye av det gode, varme slaget. Han flirte:"Ja, du har jo ingen ulltrøyer fra før!" Pøh. Som om man kan ha for mange ulltrøyer liksom!

Skrevet

'' og fått en litt sjokkartet opplevelse i forhold til hvor mye jeg har brukt på hhv. sportsutstyr og mat..''

Jeg fikk penger av min kjære til jul (i tillegg til digitalkamera) og kjøpte meg skøyter og en Devold ulltrøye av det gode, varme slaget. Han flirte:"Ja, du har jo ingen ulltrøyer fra før!" Pøh. Som om man kan ha for mange ulltrøyer liksom!

Man kan ALDRI få for mange ulltrøyer. Det trengs bare litt omorganisering i klesskapet fra tid til annen, slik at de kan få den plassen de fortjener!

Skrevet

Jeg ville vært fornøyd om jeg bare planla...*s*

Eh, ja - det blir vel omtrent det jeg håper å nå i løpet av året også :)

Skrevet

prøve å spise mindre godteri, og litt sunnere middager..

Skrevet

Man kan ALDRI få for mange ulltrøyer. Det trengs bare litt omorganisering i klesskapet fra tid til annen, slik at de kan få den plassen de fortjener!

''Man kan ALDRI få for mange ulltrøyer. Det trengs bare litt omorganisering i klesskapet fra tid til annen, slik at de kan få den plassen de fortjener!''

Nemlig. Etter litt nyinnkjøp og omorganisering på møbelfronten i to hjem har jeg nå en hel liten kommode til trenings- og fritidstøy. *Fornøyd*

Skrevet

Jeg skal spise mer frukt og grønt og mindre søtt og fett. (Jeg var allerede i gang med det, men så kom julen.)

Jeg skal utvide treningsreportoaret til å omfatte pilatesballen (som hittil mest har fungert som ekstrastol) og lengre, roligere økter på treningssykkelen.

Jeg skal være ærlig og tydelig overfor behandler og andre som skal hjelpe meg. (Jeg vet det er viktig, men noen ganger er det også veldig vanskelig.)

Og jeg skal minne meg selv på at dette er mål jeg skal jobbe mot, at det ikke er noen grunn til å fortvile selv om alt ikke er på plass første uka i januar.

Og så skal jeg gå gjennom denne julen og forberedelsene og se hva som fungerte og hva som ikke fungerte, så jeg kanskje kan få en bedre jul neste år.

Skrevet

Jeg skal bli enda flinkere med kildesorteringa hjemme. Hadde det samme forsettet i fjor, og har gjort mye, men har enda litt igjen. Datras barnehage har blitt miljøbarnehage, så hun passer på at ting går skikkelig for seg i heimen også. *s*

Skrevet

Jeg skal bli enda flinkere med kildesorteringa hjemme. Hadde det samme forsettet i fjor, og har gjort mye, men har enda litt igjen. Datras barnehage har blitt miljøbarnehage, så hun passer på at ting går skikkelig for seg i heimen også. *s*

Hmmm... er ikke det et nyttårsfortsett med litt lavt ambisjonsnivå? Snorkfrøken kan vel i grunnen klare det uten hjelp fra sin mor...*s*

hidi, the scorpion
Skrevet

''så hun passer på at ting går skikkelig for seg i heimen også''

Hva er bedre enn at vår neste generasjon lærer seg dette;) Her har vi hatt det i årevis, og det går noenlunde greit...

Skrevet

Jeg skal spise mer frukt og grønt og mindre søtt og fett. (Jeg var allerede i gang med det, men så kom julen.)

Jeg skal utvide treningsreportoaret til å omfatte pilatesballen (som hittil mest har fungert som ekstrastol) og lengre, roligere økter på treningssykkelen.

Jeg skal være ærlig og tydelig overfor behandler og andre som skal hjelpe meg. (Jeg vet det er viktig, men noen ganger er det også veldig vanskelig.)

Og jeg skal minne meg selv på at dette er mål jeg skal jobbe mot, at det ikke er noen grunn til å fortvile selv om alt ikke er på plass første uka i januar.

Og så skal jeg gå gjennom denne julen og forberedelsene og se hva som fungerte og hva som ikke fungerte, så jeg kanskje kan få en bedre jul neste år.

Mange viktige ting på lista di, orio.

Godt nytt år:-)

Skrevet

Fortsette det gode treningsmønsteret fra tidligere i høst med jogging 2 ganger i uka. (I november-desember sklei det ut, for ikke å snakke om nå i jula....) Men gleder meg til å bevege meg litt igjen så satser på at det går bra!

Her er det supert skiføre nå, så lysløypa er stedet for mange av oss!

Skrevet

Leve livet mitt.

Samme her, sette større pris på dette ene livet vi har og ikke kaste det bort med ønsker om å forlate det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...