Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Vi har det rundt 0 grader på soverommet,''

Brrr... At dere orker! Er jo ikke akkurat normalt å ha det sånn heller da.

Her i huset ligger soveromstemperaturen på 18-19 grader. Men smaken er som baken osv. ;-)

*Hehe* Det varierer fra -4 til + 4 for tiden tror jeg. :o) Vi sover steingodt! Med 19 grader på soverommet hadde jeg hatt problemer med søvnen.

Skrevet

Det kan muligens ha betydning. Jeg ble litt varmere etter at jeg begynte med jerntilskudd.

''Jeg ble litt varmere etter at jeg begynte med jerntilskudd.''

Sier du det? Hm... Det må jeg teste ut. *Noterer jerntilskudd på handelista*

Skrevet

''Jeg ble litt varmere etter at jeg begynte med jerntilskudd.''

Sier du det? Hm... Det må jeg teste ut. *Noterer jerntilskudd på handelista*

Husk at man helst ikke skal ta jerntilskudd uten å ha bekreftet mangel hos legen.

Skrevet

Husk at man helst ikke skal ta jerntilskudd uten å ha bekreftet mangel hos legen.

Jeg vet jeg ikke har så veldig høye jernlagre etter tidligere tester og det er ingen grunn til å tro at de skal ha blitt høyere de siste årene. Legen min sier i alle fall at jeg godt kan ta noe jerntilskudd.

Skrevet

Jeg vet jeg ikke har så veldig høye jernlagre etter tidligere tester og det er ingen grunn til å tro at de skal ha blitt høyere de siste årene. Legen min sier i alle fall at jeg godt kan ta noe jerntilskudd.

Da så :o) Du kan jo starte med en liten dose hvertfall :o)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hvis det er noen trøst så har jeg det likedan. Dvs jeg har ikke ovnen på fordi luften blir så tørr. Men jeg har ullundertøy, dyne og to pledd på meg når jeg sover. Har nylig vært til legen og fått konstatert at alle prøver er fine. Jeg fryser stort sett fra september til slutten av mars, så jeg har store planer om å flytte til et varmere land når jeg blir "stor".

Skrevet

Hvis det er noen trøst så har jeg det likedan. Dvs jeg har ikke ovnen på fordi luften blir så tørr. Men jeg har ullundertøy, dyne og to pledd på meg når jeg sover. Har nylig vært til legen og fått konstatert at alle prøver er fine. Jeg fryser stort sett fra september til slutten av mars, så jeg har store planer om å flytte til et varmere land når jeg blir "stor".

Skjønner ikke at dere får sove i slik varme, og dårlig luft. Jeg er mer som Lillemus, og foretrekker rundt 0 grader om natta. Det eneste problemet med det er tempurputa mi som blir hard:-) Når varmen kommer så er det vanskelig for meg å sove.

Så jammen er vi mennesker forskjellige :-)

Skrevet

Skjønner ikke at dere får sove i slik varme, og dårlig luft. Jeg er mer som Lillemus, og foretrekker rundt 0 grader om natta. Det eneste problemet med det er tempurputa mi som blir hard:-) Når varmen kommer så er det vanskelig for meg å sove.

Så jammen er vi mennesker forskjellige :-)

'' Det eneste problemet med det er tempurputa mi som blir hard:-)''

*Hehe* Samme her! Har vurdert en vanlig pute nå når det er så kaldt, men når jeg slenger hodet ned på kjærestens dunpute husker jeg hvorfor jeg ikke liker andre puter. :o)

Skrevet

'' Det eneste problemet med det er tempurputa mi som blir hard:-)''

*Hehe* Samme her! Har vurdert en vanlig pute nå når det er så kaldt, men når jeg slenger hodet ned på kjærestens dunpute husker jeg hvorfor jeg ikke liker andre puter. :o)

''*Hehe* Samme her! Har vurdert en vanlig pute nå når det er så kaldt, men når jeg slenger hodet ned på kjærestens dunpute husker jeg hvorfor jeg ikke liker andre puter. :o)''

He..he..:-) Den blir jo myk og fin der hvor jeg legger hodet. Men hvis jeg reiser meg opp og dumper ned igjen uten å tenke meg om, så hender det at jeg får assosiasjoner til hodeskade:-)

Ikke bare, bare å være viking. Men ALT er bedre enn å sove i varme soverom :-) Og jeg ville heller ikke ha unnvært tempurputa mi :-)

Skrevet

Spennende å høre om den spiker matta. Tror den må prøves. Jeg sliter med søvnen, stiv kropp og hodepine.

Godt nyttår!

Da tror jeg spikermatta vil være ideell for deg, ja! Den løser opp spenninger i kroppen. Vær obs på at du bør ligge på den uten klær på overkroppen, samt at du må tåle litt ubehag de første minuttene. Før du vet ordet av det blir det bare mer og mer behagelig :)

Godt nyttår til deg også :)

-På Dol av og til
Skrevet

*Hehe* Det varierer fra -4 til + 4 for tiden tror jeg. :o) Vi sover steingodt! Med 19 grader på soverommet hadde jeg hatt problemer med søvnen.

Tror fint at jeg skulle greie å sove på soverommet deres(med god dyne). Men jeg hadde aldri greidd å stå opp:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...