Gå til innhold

Hva står på menyen i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spleiselag med koldtbordmat. Vi holder litt mat og gjestene tar med seg litt mat. Mmmm... gleder meg!

Skrevet

Vi er invitert bort og blir servert kalkun. Gleder meg :)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Kalkunfilet med mandelpoteter og masse grønnsaker. Og riskrem med jordbærsaus til dessert.

Skrevet

Vi skal være tre familier sammen, og lager koldtbord sammen. Jeg har laget hjemmelaget potetsalat og bakt verdens beste. I tillegg tar vi med et stykke røykt laks. Vet ikke helt hva de andre tar med.

Skrevet

Har du fonduegryte?

mora hans tok med en hit i stad, og så skal de som kommer ha med en annen.. aldri lagd sånn før jeg..

Skrevet

mora hans tok med en hit i stad, og så skal de som kommer ha med en annen.. aldri lagd sånn før jeg..

Ta med hit en gang da. Så har vi både fondue, og raclette.

Skrevet

Ta med hit en gang da. Så har vi både fondue, og raclette.

ja... men det er bare en sånn liten da..

Skrevet

Verdens deiligste viltgrytet! Viltet med gulrot og løk står og putrer på ovnen nå og etterhvert skal min elskede lage en vidunderlig saus av sjyet... Mmmm....

Skrevet

Bayonneskinke med fløtegratinerte poteter, rosenkål og waldorfsalat. Hjemmelaget sjokolademousse (ikke fra pose, nei) til dessert.

Skrevet

Kalkunklubber (med persille og hvitløk) med fjellmandelpoteter og parmesangratinert rosenkål.

Skrevet

Vi fikk hummer til forrett (NAM!!!) og beuf bourgogne (eller hvordan det skrives). Det var helt nydelig.

Skrevet

Kalkunklubber (med persille og hvitløk) med fjellmandelpoteter og parmesangratinert rosenkål.

Glemte forretten: Chili- og hvitløksmarinerte scampi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...