ung mamma!:) Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 I går skrev folk farger på bh i statusfeltet. I dag skriver menn tall Hva står tallene for??? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Jøss, må inn å sjekke!! Ehm..kan det være penisstørrelsen tro?? *kveler et fnis* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 "Ønskeliste..?" Har ikke peiling altså, er ikke på FB;))) 0 Siter
Gjest oootootot Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Ja, det må noen klare å finne ut. Ellers er Facebook bedre enn Doktoronline :-p *utfordrer* 0 Siter
lu30 Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Jøss, må inn å sjekke!! Ehm..kan det være penisstørrelsen tro?? *kveler et fnis* he-he, tenkte det samme Men en kompis skrev 8,,, "fnis" (hmm cm ??) Tja, kansje ikke noe å skrive på face. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 he-he, tenkte det samme Men en kompis skrev 8,,, "fnis" (hmm cm ??) Tja, kansje ikke noe å skrive på face. Hmm, vil tro de som bare har en på åtte cm helst ikke skriver det, så da tror jeg teorien min kan forkastes ;-P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Hmm, vil tro de som bare har en på åtte cm helst ikke skriver det, så da tror jeg teorien min kan forkastes ;-P *LOL* 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg syns den bh- greia var utrolig teit og fjortis... så jeg gadd ikke skrive noe om min farge eller kommentere andres jeg er da ikke noen sau som følger flokken. hva om man ikke hadde undertøy da? Ingenting? neh jeg er bare SÅ lei facebook og alt fjaset der. fysj! 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Hmm, vil tro de som bare har en på åtte cm helst ikke skriver det, så da tror jeg teorien min kan forkastes ;-P Da er det sikkert sexpartnere.. ;-) Litt risikabelt for noen å røpe sånt kanskje men, mannfolk.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Da er det sikkert sexpartnere.. ;-) Litt risikabelt for noen å røpe sånt kanskje men, mannfolk.... Aha, der har vi det Forresten tror jeg hele den tallgreia for mannfolka kokte bort i kålen? Jeg har ikke mottatt noen slike fra mine mannlige FB-venner iallefall... 0 Siter
Gjest oooppppeeerrrss Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Sikkert hvor mange biler de har eid i livet sitt :-) De unge har lavt tall, og de eldre har høyt tall :-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Jeg syns den bh- greia var utrolig teit og fjortis... så jeg gadd ikke skrive noe om min farge eller kommentere andres jeg er da ikke noen sau som følger flokken. hva om man ikke hadde undertøy da? Ingenting? neh jeg er bare SÅ lei facebook og alt fjaset der. fysj! ''jeg er bare SÅ lei facebook og alt fjaset der. fysj!'' Og hvem truer deg til å forsette å være der da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.