Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mat, Champagne, øl, vin, sigarer, stjerneskudd, småfyrverkeri og en kasse med 2 kilo eksplosiver. Den tør jeg nesten ikke å ha inne, og siden jeg bare skal være brisen i kveld, så vet jeg ikke helt hvor jeg skal plassere den for oppskyting. Alt er enklere med 2 i promille, da er ikke hus, mennesker og andre småhindringer så farlig.

Godt Nytt År!

Måtte huset deres fortsatt stå, alle fingrene være på plass og øynene sebare i morgen også!

Hilsen nick, som forventningsfullt kommer til å slå på nyhetene i morgen for å se hun sedvanlige som står i forgrunnen av husruinene og griner; Fyrverkere skulle vært forbudt!

Og det etter selv å ha smelt av en tusenlapp eller to på fyrverkeri.

Gjest Ønsker fyrverkeri forbud
Skrevet

Fyrverkeri skulle vært forbudt ja.Det er noe av det barnsligste tullet jeg vet om. Bortkasta penger og farlig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Forfriskende herlig innlegg, nick;)

Et riktig godt nytt år til deg og dine også:))

Klem fra

Skrevet

Fyrverkeri skulle vært forbudt ja.Det er noe av det barnsligste tullet jeg vet om. Bortkasta penger og farlig.

Jeg vet det, det er sannsynligvis derfor jeg elsker det. Jeg hadde en liten avkjølingsperiode for noen år siden etter at ei lang remse med kraftige kinaputter eksploderte i ansiktet mitt, men nu går alt så meget bedre.

Den kassa ser helt skrekkelig farlig ut!

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes biler burde bli forbudt! Hvor mange liv tar ikke bilen hvert år?

Fysjogfysj:((

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Jeg vet det, det er sannsynligvis derfor jeg elsker det. Jeg hadde en liten avkjølingsperiode for noen år siden etter at ei lang remse med kraftige kinaputter eksploderte i ansiktet mitt, men nu går alt så meget bedre.

Den kassa ser helt skrekkelig farlig ut!

Ikke så smart å mikse fylleri og fyrverkeri da.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Problemet er ikke fyrverkeri i seg selv. Men når det skal avfyres med 2+ i promille.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

her blir det også en "tønne" med fyrvekeri. moro :)

Morsomt for "småbarn". Vi voksne har faktisk sett fyrverkefri før. Egentlig ikke så morsomt lenger.

Skrevet

Morsomt for "småbarn". Vi voksne har faktisk sett fyrverkefri før. Egentlig ikke så morsomt lenger.

alltid morsomt syns jeg :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Problemet er ikke fyrverkeri i seg selv. Men når det skal avfyres med 2+ i promille.

Folk kjører med promille òg:(((

Begge deler er like forkastelig!

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Du får si det til "nick" da.

Skrevet

Du mener vel ikke alvorlig at biler skulle være helt forbudt? :)

Skrevet

Vi har ikke kjøpt noe fyrverkeri i år ettersom vi ikke har ungene her. Synes fyrverkeri er litt skummelt jeg så for meg er det like greit, men jeg synes det er fint å se på da.

Skrevet

Mine tanker på en kveld som dette går til Dyra som må lide for at vi mennesker nok en gang skal forlyste oss!

Personlig er jeg imot fyrverkeri, da det er fånyttes å pælme ut x antall millioner som kun går opp i røyk!

Gjest -Fyrverkeri forbud
Skrevet

Helt grei den:) Vet at mange er uenig med meg.

Men bilen er tross alt de fleste av oss avhengig av da.

Fyrverkeri er bare og sende pengene rett til værs, altfor ofte av fulle folk. Nå er ikke jeg så snusfornuftig alltid:) Men må få skrive meningen min når det gjelder fyrverkeri:)

Skrevet

Mine tanker på en kveld som dette går til Dyra som må lide for at vi mennesker nok en gang skal forlyste oss!

Personlig er jeg imot fyrverkeri, da det er fånyttes å pælme ut x antall millioner som kun går opp i røyk!

Pengene hadde nok uansett forsvunnet på annet, like dårlig vis ;)

Fyrverkeri er flott å se på og litt glede må man unne seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...