Gå til innhold

Ballkjole

Gjest -Finner bare korte

Anbefalte innlegg

Gjest -Finner bare korte
Skrevet

Trenger ballkjole til skoleball(videregående). Noen tips om hvor man kan handle på nettet til en grei pris? Den skal vere lang.

Videoannonse
Annonse
Gjest majas mamma
Skrevet

Det er en butikk som heter Streets of London, Borg Storsenter i Sarpsborg. Der har de alle verdens flotte kjoler til enhver anledning. Vet ikke om de har nettside men det hadde kanskje gått an å ringe og høre.

Gjest Finner bare korte
Skrevet

Prøver på mandag:) Takk skal du ha.

Gjest Finner bare korte
Skrevet

Det er en butikk som heter Streets of London, Borg Storsenter i Sarpsborg. Der har de alle verdens flotte kjoler til enhver anledning. Vet ikke om de har nettside men det hadde kanskje gått an å ringe og høre.

Prøver på mandag:) Takk skal du ha.

Skrevet

Dersom det er lenge til (mer enn 2 mnd) er det flere på ebay som syr fancy kjoler etter mål.

Gjest Finner bare korte
Skrevet

Dersom det er lenge til (mer enn 2 mnd) er det flere på ebay som syr fancy kjoler etter mål.

Det er desverre bare et par uker til.

Skrevet

www.krappe.no

der bestilte jeg min :)

Kjapp service og rimelig... mulig de til og med har salg?

Gjest Finner bare korte
Skrevet

www.krappe.no

der bestilte jeg min :)

Kjapp service og rimelig... mulig de til og med har salg?

Skal glede datteren min med den nettadressen:) Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...