Gjest disco line Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Jeg sitter titter på innstillinger på FB og ser et område som heter "Kontroller hvem som kan se søkeresultatene dine på Facebook og i søkemotorer" - hva betyr dette? Kan andre se at jeg har søkt på dem f.eks? Jeg har aldri sett at det har dukket opp lignende info for mine venner hvis de har søkt på noen. Noen som vet hva dette området dreier seg om (under personverninnstillinger/søk)? 0 Siter
Gjest myopia Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 det betyr at hvis de søker på "Ola Nordmann" i f.eks Google, så kommer sida til Ola Nordmann på Facebook opp som søkeresultat. 0 Siter
Gjest disco line Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 det betyr at hvis de søker på "Ola Nordmann" i f.eks Google, så kommer sida til Ola Nordmann på Facebook opp som søkeresultat. Aha. Takk for hjelpen...puuh! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.