Gå til innhold

Termin i dag - KVALM til tusen!

Anbefalte innlegg

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Ja, da er den store dagen her, "termin-nyttårsaften-dagen"!

Våknet i natt av at jeg var skikkelig kvalm, og har vært kvalm hele dagen. Fått i meg litt (minimalt) med drikke og mat, og føler meg helt utrolig uggen! Har egentlig lagt hele dagen, bare småturer oppe for barna sin del.

Har ikke diare eller oppkast, og vi er "isolert" på fjellet, har ikke oppholdt meg i folkemengder hele romjulen. Syns det er rart med denne kvalmen, ingen andre her i huset er syke.

Kan dette være et tegn på fødsel? Noen som har opplevd dette? Jeg har aldri kastet opp eller vært kvalm verken før, under eller etter fødslene mine.

Sukk* ..typisk at jeg skulle få enda noe å stri med, som om ikke det er nok plager med å være dagsventende..

Hilsen en utrolig kvalm og litt motløs

Skrevet

Har hørt om flere fødsler som har startet med kvalme...

Spent på oppdatering fra deg nå!!!

Skrevet

Har hørt om flere fødsler som har startet med kvalme...

Spent på oppdatering fra deg nå!!!

Jeg også :-)

Skrevet

Først og fremst: Så flott at du klarte å knipe igjen over nyttår, da! Selv måtte jeg gi slipp på målstreken for noen år siden, og tror nok jeg kommer til å få høre det når attenårsdagen til jr nærmer seg ;)

Trasig med kvalmen, men du er nok ikke syk, nei. Det er ingen sykdom å være gravid el i fødsel. Jeg var kjempekvalm, og kasta opp under fødselen. Så jeg holder en knapp på at sjøsyka kommer innenfra. Hold oss oppdatert om DOL's eget nyttårsbarn, da!

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Jeg sitter her i dag også, like gravid og rund som i 2009!

Eldstebarnet spydde som en gris 1/2 time inne i 2010, og så fulgte minstemann på i 4- tiden og spydde ut hele sengen sin..

Men i dag er vi fine alle mann ( iallefall til nå *bank i bordet*!!)

SÅ, det var nok bare magevondt på meg også, og ikke fødsel. Glad for at jeg slapp å spy eller ha diare da, men FY så grusomt det er å gå rundt kvalm.

Da er det bare til å vente videre, tror jeg skal lure mannen med på hopping i høyet litt senere i dag (viss vi klarer å snike oss bort fra alle sammen her....*s*)

Skrevet

Jeg sitter her i dag også, like gravid og rund som i 2009!

Eldstebarnet spydde som en gris 1/2 time inne i 2010, og så fulgte minstemann på i 4- tiden og spydde ut hele sengen sin..

Men i dag er vi fine alle mann ( iallefall til nå *bank i bordet*!!)

SÅ, det var nok bare magevondt på meg også, og ikke fødsel. Glad for at jeg slapp å spy eller ha diare da, men FY så grusomt det er å gå rundt kvalm.

Da er det bare til å vente videre, tror jeg skal lure mannen med på hopping i høyet litt senere i dag (viss vi klarer å snike oss bort fra alle sammen her....*s*)

Godt dere er fine igjen idag :) Ikke rart du trodde det var fødsel på gang siden det visstnok er endel som blir kvalme da...

Sett på en DVD ungene liker og se om dere får til noe ;-)

Skrevet

Se her, ja! Termin på deg c",)

Jeg var nervøs for at ting skulle skje her før klokken rundet midnatt i går. Heldigvis blir dette tydeligvis en januarbaby.

Lykke til med fødsel, det bør jo ikke være så lenge til nå uansett c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...