Gjest myopia Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Merka at det var vondt i det ene øyet mitt, og da er det rødt hvor det hvitt er (ytterst, mot øret), ser ut som et sprengt blodkar. Men i tillegg er det altså vondt, og når jeg kjenner med fingeren, er den en ujevnhet der, som en liten kul eller noe. Kan legge til at jeg bruker linser. Noen som har opplevd dette og vet hva det kan være? Var og undersøkte øynene NØYE hos optikeren for et par mnd siden, og han brukte masse apparater. Fant ikke noe galt da. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Det høres ut som en betennelse? Jeg ville prøvd å skylle masse med saltvannsdråper og hvile øynene, men blir du ikke bra innen i morgen ville jeg søkt lege. Kanskje du må få en antibiotikasalve/dråper. 0 Siter
Gjest niais Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Hei, Det kan være en betennelse som Mirakelet sier, ja. Vet om tilfeller som høres likedan ut. Om det trenger behandling kan jeg dog ikke uttale meg om. Mvh 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg hadde forøvrig noe lignende, men da i øyelokket innerst mot nesen, det viste seg aå være en betent talgkjertel inne i øyelokket, selve øyehviten ble rød og det verket i øyet. Behandlingen jeg fikk var Fucitalmic øyesalve samt å skylle øynene med saltvannsdråper og massere i øyekroken for å drenere pusset... kom seg etter noen dagers behandling Jeg ville uansett oppsøkt lege, øynene ekke noe man skal kødde med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.