Gå til innhold

Velkomstdrink med vodka

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Noen som har en grei oppskrift? Det var vodka de hadde som alkohol.

Jeg lager alltid med Bacardi Razz jeg, så jeg vet ikke hva som er godt med vanlig vodka i.

Jeg har endel likører av ymse slag de kan ha oppi. For likører holder seg i åresvis eller? Jeg har skapet fullt etter diverse utenlandsturer, men drikker det sjelden.

Skrevet

Stronbrus, vodka og limeessens. Den er veldig god. Har hatt den flere ganger selv. Du må bare smake deg frem.

:0)

Skrevet

Stronbrus, vodka og limeessens. Den er veldig god. Har hatt den flere ganger selv. Du må bare smake deg frem.

:0)

Ah, det kan sikkert funke. Jeg skal ikke smake meg frem, det er ikke jeg som skal ha den ;o) Jeg skal drikke mine egne drinker slik jeg liker dem ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1262374419' post='4278117]

Ah, det kan sikkert funke. Jeg skal ikke smake meg frem, det er ikke jeg som skal ha den ;o) Jeg skal drikke mine egne drinker slik jeg liker dem ;o)

Smakingen er jo halve moroa! *s*

Den er veldig god ja, har aldri hørt noen klager, og det er aldri en dråpe igjen! ;p

Skrevet

Smakingen er jo halve moroa! *s*

Den er veldig god ja, har aldri hørt noen klager, og det er aldri en dråpe igjen! ;p

Jo, smaking er moro, men det er ikke jeg som skal servere den, og jeg skal drikke lite i morgen, så jeg utsetter smaking til en annen anledning :o)

Jeg hadde bare i oppdrag og finne en noenlunde OK oppskrift jeg.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1262374680' post='4278120]

Jo, smaking er moro, men det er ikke jeg som skal servere den, og jeg skal drikke lite i morgen, så jeg utsetter smaking til en annen anledning :o)

Jeg hadde bare i oppdrag og finne en noenlunde OK oppskrift jeg.

Åå, da så! ;p

Godt nytt år forresten. ;0)

Skrevet

Åå, da så! ;p

Godt nytt år forresten. ;0)

Godt nytt år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...