Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville undersøkt produktene til Clas Ohlson og ikea før jeg betalte såpass mye. Synes særlig Clas Ohlson har en del bra baderomsprodukter.

Skrevet

Jeg ville undersøkt produktene til Clas Ohlson og ikea før jeg betalte såpass mye. Synes særlig Clas Ohlson har en del bra baderomsprodukter.

Toalettbørstene fra Ikea til en tier (?) holder i lange baner, dessuten har de svart bust noe som gjør at de ikke ser ekle ut så fort. Jeg mener - man har da ikke en dobørste i årevis uansett???

Skrevet

Toalettbørstene fra Ikea til en tier (?) holder i lange baner, dessuten har de svart bust noe som gjør at de ikke ser ekle ut så fort. Jeg mener - man har da ikke en dobørste i årevis uansett???

Ny børste koster 35 kr til vipp-saken her.

*svimmel av prisene*

hidi, the scorpion
Skrevet

http://www.glassoginterior.no/default.pl?showProduct=9632&pageId=648

*Ler så jeg griner* Tenker produsenten og designeren gnir seg i hendene her - hvem i helvete er det som betaler 1495,- for en bøyle i rustfritt stål til å henge dasrullen på!? Verden vil bedras sier jeg bare...

Nå måtte jeg gni meg i øynene to ganger!!

Går det virkelig an? Jeg hadde ledd hele veien til banken, som det så populært heter:)))

Annonse

Skrevet

Ny børste koster 35 kr til vipp-saken her.

*svimmel av prisene*

Aha - så det er selve holderen som koster over 1300 spenn? *Himler med øynene* Noen har rett og slett for mye penger...

Skrevet

Nå måtte jeg gni meg i øynene to ganger!!

Går det virkelig an? Jeg hadde ledd hele veien til banken, som det så populært heter:)))

Ja, det er helt villt! Jeg kan faktisk ikke annet enn å le av folk som bruker 1500 spenn på en dassrullholder...

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det er helt villt! Jeg kan faktisk ikke annet enn å le av folk som bruker 1500 spenn på en dassrullholder...

Ikke var den spesiell heller:(

Om den så ble solgt for halv pris og halv pris av det igjen, så hadde jeg ikke kjøpt den;)

Skrevet

Ikke var den spesiell heller:(

Om den så ble solgt for halv pris og halv pris av det igjen, så hadde jeg ikke kjøpt den;)

Jeg har faktisk ingen dorullholder nettopp fordi jeg ikke har funnet en jeg synes er fin. Jeg hadde uansett ikke betalt 1500,- for en...

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har faktisk ingen dorullholder nettopp fordi jeg ikke har funnet en jeg synes er fin. Jeg hadde uansett ikke betalt 1500,- for en...

Jeg har en tre, og den fungerer utmerket;)

Gratis tilogmed!

Skrevet

http://www.glassoginterior.no/default.pl?showProduct=9632&pageId=648

*Ler så jeg griner* Tenker produsenten og designeren gnir seg i hendene her - hvem i helvete er det som betaler 1495,- for en bøyle i rustfritt stål til å henge dasrullen på!? Verden vil bedras sier jeg bare...

Ja, det er dyrt, og selv har jeg ingen designer-greier på do. Men på den annen side så er jo dassrullholderen noe man ser hver dag, så om de har stor glede av det, er det jo ikke bortkastet å legge ned penger i en slik en;-)

Vi har et veldig dyrt speil på do, ikke designervare, mer kunsthåndverk. Men både vi selv og alle gjestene Imed mindre de holder seg under hele besøket) ser jo speilet, da, så jeg synes det var verdt det å ha det der.

Men speilet gjør jo mye mer "ut av seg" enn en anonym dassrullholder...

Skrevet

Aha - så det er selve holderen som koster over 1300 spenn? *Himler med øynene* Noen har rett og slett for mye penger...

''Noen har rett og slett for mye penger...''. Det handler vel like mye om prioriteringer. Noen kjøper seg designer dobørste andre kjøper seg 40 skopar som ligger innerst i skapet og støver ned

;-).

Annonse

Skrevet

Jeg har dobørsten, og søppelbøtten.

Er jo fornøyd. Holder seg veldig fint, og bøtta er grei når den må tømmes/vaskes. :0)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Noen har rett og slett for mye penger...''. Det handler vel like mye om prioriteringer. Noen kjøper seg designer dobørste andre kjøper seg 40 skopar som ligger innerst i skapet og støver ned

;-).

''Det handler vel like mye om prioriteringer.''

Det er _ikke_ prioritering, men sløsing;)

Gjest Elextra
Skrevet

Har en søppelbøtte (gave) og et par Vipp håndklær, kjøpt på salg. Noe mer har jeg ikke, og har vel ikke tenkt å kjøpe noe heller. Enig i at prisene er svært høye.

Men har ikke Ikea-utstyr på badet heller! :P, liker noe bedre design og kvalitet. Kanskje særlig ettersom vi har brukt en liten formue i selve badet ønsker jeg at også de små detaljene skal være pene og varige :-).

Skrevet

Har en søppelbøtte (gave) og et par Vipp håndklær, kjøpt på salg. Noe mer har jeg ikke, og har vel ikke tenkt å kjøpe noe heller. Enig i at prisene er svært høye.

Men har ikke Ikea-utstyr på badet heller! :P, liker noe bedre design og kvalitet. Kanskje særlig ettersom vi har brukt en liten formue i selve badet ønsker jeg at også de små detaljene skal være pene og varige :-).

Av og til finner jeg ting på ikea som jeg knapt nok kan skille fra adskillig dyrere varianter. Det siste jeg kjøpte på ikea var sånne stenger til å henge ting i med kroker på kjøkkenet. Etter min oppfatning ser de like fine ut som min venninne sin variant til den tidoble prisen. Noen detaljer er muligens litt mer gjennomtenkt.

Ikea sine baderomsgreier synes jeg imidlertid ikke er spesielt fine - muligens med unntak av stenger til å skru opp på veggen.

Skrevet

''Det handler vel like mye om prioriteringer.''

Det er _ikke_ prioritering, men sløsing;)

Det som noen ser på som nødvendig, kan andre se på som sløsing. Vi har vel alle ting i skap og skuffer som aldri brukes, en dobørste brukes daglig.

Skrevet

Av og til finner jeg ting på ikea som jeg knapt nok kan skille fra adskillig dyrere varianter. Det siste jeg kjøpte på ikea var sånne stenger til å henge ting i med kroker på kjøkkenet. Etter min oppfatning ser de like fine ut som min venninne sin variant til den tidoble prisen. Noen detaljer er muligens litt mer gjennomtenkt.

Ikea sine baderomsgreier synes jeg imidlertid ikke er spesielt fine - muligens med unntak av stenger til å skru opp på veggen.

''Av og til finner jeg ting på ikea som jeg knapt nok kan skille fra adskillig dyrere varianter. ''

*s* Det er vel nettopp slike tanker som mange mener skiller klinten fra hveten når det gjelder veldig dyre designer-greier...;-) Det er om å gjøre å ha denne lille prikken som gjør at "kjennere" ser at det er dyrt og ffint og flott...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...