Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Det handler vel like mye om prioriteringer.''

Det er _ikke_ prioritering, men sløsing;)

40 skopar som støver ned er sløsing (med mindre det skyldes at man aldri kvitter seg med sko man har kjøpt gjennom mange år). Men det å bruke mye penger på f eks dobørste er ikke noe mer sløsing enn å bruke de samme pengene på sofa eller biildder til å henge på veggen eeller hva det nå er folk synes det er verdt å bruke penger på.

Fortsetter under...

40 skopar som støver ned er sløsing (med mindre det skyldes at man aldri kvitter seg med sko man har kjøpt gjennom mange år). Men det å bruke mye penger på f eks dobørste er ikke noe mer sløsing enn å bruke de samme pengene på sofa eller biildder til å henge på veggen eeller hva det nå er folk synes det er verdt å bruke penger på.

Det var et dårlig eksempel, men poenget mitt var at vi alle har vel kjøpt ting som ligger innerst i skapet uten å være i bruk, en dobørste kommer til nytte i hvertfall.

Det var et dårlig eksempel, men poenget mitt var at vi alle har vel kjøpt ting som ligger innerst i skapet uten å være i bruk, en dobørste kommer til nytte i hvertfall.

Det er jo individuelt hva vi mener er nyttig også. :o) Jeg besvimer jo av Mary Poppins sine veskekjøp, men hun skjønner vel ikke hva jeg skal med alle ulltrøyene mine tenker jeg. ;o) Men begge to synes vi at det vi har kjøpt er nyttig.

Ja, jeg skjønte hva du mente:-) Og det var hidis kommentar om sløsing jeg svarte på:-)

Det er jo individuelt hva vi mener er nyttig også. :o) Jeg besvimer jo av Mary Poppins sine veskekjøp, men hun skjønner vel ikke hva jeg skal med alle ulltrøyene mine tenker jeg. ;o) Men begge to synes vi at det vi har kjøpt er nyttig.

Så lenge man faktisk bruker det (eller setter pris på å _se_ på det), og man har råd til det uten at det går på bekostning a noe viktig, så er det jo helt greit:-)

Gjest J.R.-07

http://www.glassoginterior.no/default.pl?showProduct=9632&pageId=648

*Ler så jeg griner* Tenker produsenten og designeren gnir seg i hendene her - hvem i helvete er det som betaler 1495,- for en bøyle i rustfritt stål til å henge dasrullen på!? Verden vil bedras sier jeg bare...

Virkelig utrolig, at det er mulig. Det er sånt jeg bruker å betale 29.- kr for, "fnis".

Det hadde vært noe for min konto, har 500.- kr å leve for til lønning den 12. Men har masse mat etter jul, så går fint det nå jeg handler "ting"etter evne:)

Annonse

''Av og til finner jeg ting på ikea som jeg knapt nok kan skille fra adskillig dyrere varianter. ''

*s* Det er vel nettopp slike tanker som mange mener skiller klinten fra hveten når det gjelder veldig dyre designer-greier...;-) Det er om å gjøre å ha denne lille prikken som gjør at "kjennere" ser at det er dyrt og ffint og flott...;-)

Men de fleste er vel _ikke_ kjennere? Hadde jeg sett en toalettbørste det sto vipp på, så hadde jeg trodd det var bruksanvisningen. :-D Men selvsagt, jeg frekventerer ikke hjemmene til hveten, jeg da.

Annonse

Caloni Makaroni

Men de fleste er vel _ikke_ kjennere? Hadde jeg sett en toalettbørste det sto vipp på, så hadde jeg trodd det var bruksanvisningen. :-D Men selvsagt, jeg frekventerer ikke hjemmene til hveten, jeg da.

''Hadde jeg sett en toalettbørste det sto vipp på, så hadde jeg trodd det var bruksanvisningen.''

LOL! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...