Gå til innhold

En virkelig god vinterdress

Anbefalte innlegg

Gjest må bare skryte

fra LINDEX! Ja, du tror det nok ikke, men denne var faktisk mye bedre enn Reflex sin, jeg har en av begge.

Den er solid i stoffet og har innebygd fleecejakke som er avtagbar, hetten er avtagbar, bukseselene er avtagbare, det er innebygde "hansker" i jakken og det er så mange utrolig bra detaljer, god og varm er den også uten fleecejakka, kan bruke de hver for seg eller sammen, og hetta er sånn at du får plass til lue under og :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340600-en-virkelig-god-vinterdress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett disse dressene (tror jeg...), og er enig med deg. Men jeg synes jeg gjorde et godt kjøp sjøl, hos SparKjøp... todelt dress til snuppa for 299,-. Knallgod, sier hun iallefall. Det er hel dress,da. Ho er livredd for å få "gjere-mellom", altså åpning mellom over- og underdel, slik at magen/ryggen blir bar. Ho er meget aktiv, og nå i kulda er det kun hel dress som holder henne varm nok.

Dyrt er ikke ALLTID best!!!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...