Hushjelpen Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Ser det er mange som bruker slike hjerter i bloggen sin, etter en tekst... er det html som blir brukt? Skjønner ikke det jeg da, men... Noen som kan forklare det på en måte?? 0 Siter
Line Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Likedan som på fjesboka kanskje? Jeg har ikke blogg, så det var bare vill gjetning. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Likedan som på fjesboka kanskje? Jeg har ikke blogg, så det var bare vill gjetning. Får man hjerter på facebook når man lager de slik? Har lurt på hvordan de klarer å få hjerter. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Skrevet 1. januar 2010 Likedan som på fjesboka kanskje? Jeg har ikke blogg, så det var bare vill gjetning. Hei og takk for tips:o) Jeg fikk ikke frem noe hjerte når jeg skrev det, men det er sikkert noe i den duren... 0 Siter
Gjest Alt3 Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Hei og takk for tips:o) Jeg fikk ikke frem noe hjerte når jeg skrev det, men det er sikkert noe i den duren... Hold Alt-tasten nede, og skriv 3-tallet på nummertastaturet. ♥ 0 Siter
Gjest Alt3 Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Hold Alt-tasten nede, og skriv 3-tallet på nummertastaturet. ♥ Ser ikke ut til at det fungerer her. 0 Siter
Line Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Får man hjerter på facebook når man lager de slik? Har lurt på hvordan de klarer å få hjerter. Jepp, det er sånn det gjøres både på selve sida og på chatten. Kanskje det går an å google hvordan man får det frem på blogg? 0 Siter
Gjest Alt3 Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jepp, det er sånn det gjøres både på selve sida og på chatten. Kanskje det går an å google hvordan man får det frem på blogg? ""Kanskje det går an å google hvordan man får det frem på blogg?"" Hold Alt-tasten nede, og skriv 3-tallet på nummertastaturet 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jepp, det er sånn det gjøres både på selve sida og på chatten. Kanskje det går an å google hvordan man får det frem på blogg? Takk for opplysningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.