Gjest prust Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Den tasten jeg bruker for å få stor bokstav, henger litt i dag, det virker som om det er kommet en smule eller noe under den - så jeg må trykke ekstra hardt for å få den til å virke. Hvordan kan jeg komme til under tastene på en bærbar pc? 0 Siter
cordial Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Har du forsøkt å riste maskina opp-ned? 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Kjære deg, det enkle er ofte det beste: blås nedi tastaturet:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Har du forsøkt å riste maskina opp-ned? Hadde ikke prøvd det, men jeg gjorde det nå. Smulen datt litt frem, og henger nå mellom den tasten og ctrl-tasten under. Ser ut som litt nøtteskall :-) Må finne en pinsett tror jeg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Kjære deg, det enkle er ofte det beste: blås nedi tastaturet:-) WOW - det virket! Fikk blåst det helt ned til kanten av tastene, og da fikk jeg pirket det ut. Det var en bitt av et hasselnøttskall ja!!!!! *setter seg godt til rette igjen etter action-scenen i stua* 0 Siter
cordial Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 WOW - det virket! Fikk blåst det helt ned til kanten av tastene, og da fikk jeg pirket det ut. Det var en bitt av et hasselnøttskall ja!!!!! *setter seg godt til rette igjen etter action-scenen i stua* Det var bra :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Det var bra :-) Ja, et "probléme miniscule" mindre :-)))) 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 WOW - det virket! Fikk blåst det helt ned til kanten av tastene, og da fikk jeg pirket det ut. Det var en bitt av et hasselnøttskall ja!!!!! *setter seg godt til rette igjen etter action-scenen i stua* Så bra du fikk fikset det:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 WOW - det virket! Fikk blåst det helt ned til kanten av tastene, og da fikk jeg pirket det ut. Det var en bitt av et hasselnøttskall ja!!!!! *setter seg godt til rette igjen etter action-scenen i stua* Haha! ;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.