Gå til innhold

En sjanse til

Gjest Vil så gjerne tror jeg

Anbefalte innlegg

Gjest Vil så gjerne tror jeg
Skrevet

Har vært sammen med en fyr i ett år. Han har ikke oppført seg riktig mot meg, og har noen sider som absolutt ikke er gode. I min fortvilelse har jeg lagt ut om dette til foreldre og venner, søkt råd og trøst. Men han har også gode sider, noe bare jeg har sett, ingen andre som har møtt han da han bor langt vekke. Jeg vil så gjerne gi han en sjanse til men de rundt meg vil synes jeg er jelt gal da. De har jo bare fått hørt alt det negative om han. Angrer på at jeg involverte de så mye...:(

Skrevet

Hvorfor i alle dager kaster du bort tid på en som ikke er normal, etter dine og folk flest sine preferanser?

Finn deg en du kan være lykkelig med.

Skrevet

Jeg synes du skal lytte til det du selv har fortalt dine omgivelser - hva hadde du selv sagt om noen kom og fortalte deg tilsvarende om sin partner?

Nei, dropp ut av dette forholdet før du sitter i saksa og finn deg en trivelig og ordentlig kar.

Skrevet

Hvorfor i alle dager kaster du bort tid på en som ikke er normal, etter dine og folk flest sine preferanser?

Finn deg en du kan være lykkelig med.

Støttes.

Skrevet

Det er kjempevondt å se folk som tror og håper og tror og håper igjen. Og gjerne tror at de skal redde en person som ikke er i stand til å ha et normalt forhold.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er pårørende til en med liknende historie som deg. Det endte med at min slektning gikk tilbake til mannen, på tvers av alle råd. I samme slengen - for å klare å få et godt forhold til kjæresten - har hun latt seg påvirke til å bli nesten like manipulerende som kjæresten er.

Nå er hun stuck i et forhold med en manipulerende, kynisk, sjalu ektefellet. Hennes sønn på 9 er sengevæter, fellesbarnet blir løftet opp av mannen på alle vis, mend 9åringen som bare er hennes blir oversett.

Jeg forholder meg til henne kun når jeg er helt nødt, feks i konfirmasjoner osv. Ellers aldri.

Min mann prøver å ha et normalt forhold til henne for nevøens skyld, søstrene hennes likeså. De andre svigersøskenene forholder seg som jeg gjør.

Er det dette du vil?? Sannsynligheten for at de du har betrodd deg for har rett, er SVÆRT, svært stor.

Han fortjener 99.9 % sikkert ikke en sjanse til!

Skrevet

Du trenger ikke stole på de andre, eller høre på de andre.

Du trenger høre på det du selv fortalte dem - for det stemmer.

Kom deg bort fra ham, finn noen som fortjener deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...