Gjest Tomme skap Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Blir så forvirret av alle helligdagene - er det vanlig lørdagsåpningstid for matbutikker i dag? Bor i Oslo, nærbutikken er en Spar. (Jeg prøvde å google, men svaret var ikke å finne på nettsida der). 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Ja det er vanlig lørdagsåpent, bortsett fra sære butikker som har stengt grunnet vareopptelling. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jau, i dag er det vanlege åpningstidder. 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Ja det er vanlig lørdagsåpent, bortsett fra sære butikker som har stengt grunnet vareopptelling. Oi, vareopptelling, ja, nå fikk jeg nesten nostalgiske tanker her :-) Dette var jo så vanlig før, men nå ser man nesten aldri det lenger. 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Oi, vareopptelling, ja, nå fikk jeg nesten nostalgiske tanker her :-) Dette var jo så vanlig før, men nå ser man nesten aldri det lenger. Tror idrettslag teller i de største butikkene på søndager kvartalsvis Og de små tar det sikkert selv. 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Tror idrettslag teller i de største butikkene på søndager kvartalsvis Og de små tar det sikkert selv. Og så antar jeg at innføringen av strekkoder gjør at det ikke lenger er nødvendig å telle det som befinner seg i hyllene? 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Og så antar jeg at innføringen av strekkoder gjør at det ikke lenger er nødvendig å telle det som befinner seg i hyllene? Neppe, strekkodene teller vel bare det som blir betalt i kassa, ikke det som blir stjelt?! 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Neppe, strekkodene teller vel bare det som blir betalt i kassa, ikke det som blir stjelt?! Huff, ja, tenkte ikke på det....;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.