Gå til innhold

Strømpebukser i stor str

Anbefalte innlegg

Gjest Tjukkebolla
Skrevet

Jeg bruker str 50 i bukser og har vært på leting etter en tjukk strømpebukse i samme str. Skal ha den under ett kort skjørt og det er kaldt så den bør være litt tjukk. Har sett på Kappahl og H&M siden dem store str klær men den hadde ikke. Hvor får jeg kjøpt det?

Skrevet

Lindex har en serie med større størrelser og det har vel KappAhl også? Er det ikke Xlnt eller noe sånt KappAhl sin heter? Jeg ville prøvd på Lindex.

Gjest Tjukkebolla
Skrevet

Lindex har en serie med større størrelser og det har vel KappAhl også? Er det ikke Xlnt eller noe sånt KappAhl sin heter? Jeg ville prøvd på Lindex.

Spurte på Kappahl men dem hadde ikke. Får prøve Lindex da :-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Vet an H&M oså ha en stor avdeling som heter B&B ( Big & Beatuful) Eller noe sånt. Ellers har jeg en god og rund venninne som handler både undertøy og strømpwbukser på avdelingen for gravide, for de er litt romslige rundt livet.

Skrevet

Ja jeg tror at det er en sånn butikk i Trondheim :-)

Da får jeg dra dit :-)

Zip, er ikke de på Leuthenhaven nå? Ved siden av brudesalongen der? Eller har de flyttet igjen? Da jeg var gravid lå den butikken i Dronningensgt, men det begynner å bli noen år siden. :o)

Gjest str 42-56
Skrevet

Ja jeg tror at det er en sånn butikk i Trondheim :-)

Da får jeg dra dit :-)

Byhaven og Hell Kjøpesenter har Zizzibutikk.

Gjest Litt glemsk :-)
Skrevet

Zip, er ikke de på Leuthenhaven nå? Ved siden av brudesalongen der? Eller har de flyttet igjen? Da jeg var gravid lå den butikken i Dronningensgt, men det begynner å bli noen år siden. :o)

De har flyttet i Olavtrygvasons gt. Tror jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...