Gå til innhold

Lus

Anbefalte innlegg

ung mamma!:)
Skrevet

Noen som har noen råd som kan hjelpe meg? jeg er fryktelig fortvilet:( Jeg er førskolelærerstudent og ble smittet av lus da jeg var i praksis i en barnehage for snart ett halvt år siden. Jeg har tatt fire hele kurer som de selger på apoteket, jeg kammer som en gal med lusekam. Men det forsvinner ikke, kan være bra noen dager for så å komme igjen. Idag prøvde jeg NIX shampoo som har et annen virkemiddel enn de andre jeg har prøvd. Men nå klør det så jeg har ikke noe tro på at heller det virket. Jeg har brukt mange år på å spare til langt hår, det har tatt tid pga sykdom, så jeg har lite lyst å snaue meg, er det mulig at jeg blir nødt til det?

Er dette et problem en kan gå til vanlig lege med? Er så forferdelig fortvilet:((

Gjest Pyttan
Skrevet

Jeg gjenter. Saltvann og grønnsåpe. Verdt å prøve.

ung mamma!:)
Skrevet

Jeg gjenter. Saltvann og grønnsåpe. Verdt å prøve.

Takk:) Skal prøve det

punky brewster
Skrevet

Har du noen til å hjelpe deg med å ta middelet i håret og noen som kan kjemme deg daglig i en periode, trur det er vanskelig å få bukt med det på egenhånd, husk å skifte sengeklær daglig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...