Gå til innhold

Vanskelig og sy Tilda dukker ol??

Anbefalte innlegg

Gjest vil sy!
Skrevet

Har akkurat fått meg symaskin og ønsker og prøve meg på en Tilda dukke:o) HEr det vanskelig? Jeg har ikke sydd siden barneskolen, så da er det kanskje ikke så lett??

Skrevet

Det er vel ikke akkurat det første jeg ville begynt med som uøvet. Kan være lurt å begynne med noe litt enklere slik at du kommer godt i gang. Har aldri sydd noen TIlda-produkter, men innbiller meg at det er mye smådeler og andre utfordringer der.MEN øvelse gjør mester :)

Lykke til - søm er gøy :)

Gjest vil sy!
Skrevet

Det er vel ikke akkurat det første jeg ville begynt med som uøvet. Kan være lurt å begynne med noe litt enklere slik at du kommer godt i gang. Har aldri sydd noen TIlda-produkter, men innbiller meg at det er mye smådeler og andre utfordringer der.MEN øvelse gjør mester :)

Lykke til - søm er gøy :)

Hehe, nei, tror nok jeg skal prøve noe annet først kasnkje...:o)

Har noen gamle gardiner fra barnerommene liggende, kanskje prøve med et stoff hjerte eller noe, litt lettere det:o)

Skrevet

Jeg syns det er morsomt å leke med å sy forskjellige vesker. Bruker gamle klær, klipper ut morsomme detaljer og lapper det sammen. Dongeribukse-lommer med fine emblemer er både tøffe og praktiske på en veske, farger kan man leke med som man vil, jeg syr lommer til mobil, kredittkort, solbriller ol inni foret. Morsomt prosjekt å leke med og bli kjent med dekorsømmer og annet på maskinen. Om ikke annet, så kombiner stoff i fine farger og litt bling-bling og komponer ei veske eller en liten vest/bolero til ei jente i rette pyntealderen ;)

Skrevet

Dersom du finner en materialpakke vil jeg tro det er fult ut overkommelig. Det er viktig å gjøre noe man har lyst til :)

Skrevet

Tulda-figurene er små og trælete å sy, synes jeg. Vanskelig å få vrengt de trange delene og gjort det pent. Men jeg er ingen racer med symaskina, altså.

Jeg sydde en del dukkeklær for noen år siden, det var en grei måte å lære en del teknikker på.Men det er jo morsomst om du har noen som øsnker seg dukkeklær å gi dem til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...