Gå til innhold

Muhammed-tegninger

Anbefalte innlegg

Gjest islamhater
Skrevet

''Hadde vært svinaktig flott om alle som ville og turde hadde tegnet Muhammed. Selv ville jeg ha tegnet ham stygg som juling, med djevlehorn og med siklende munn mens han satt og onanerte til bilder av småjenter.

Så ville jeg ha massekopiert det og delt det ut i postkasser til muslimer i nabolaget. ''

Voksent. Moden og reflektert oppførsel.

''

Islam er en ond, syk religion.

''

Nei. Fanatisme er galskap, uansett religion.

Det du skriver bidrar ikke akkurat til noen form for forståelse eller respekt, ei heller er det noe konstruktivt bidrag til å gjøre en eventuell situasjon noe bedre. Enten er du pinlig klar over dette, og gir faen, eller så er du for dum til å forstå.

Du burde heller kalle deg islamhater. Det ville i det minste vært en ærlig betegnelse.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å svare på dette innlegget. Det er antagelig som å snakke til en vegg.

Jævla dustekjerring! Kom deg ned fra din høye hest!

Idiot.

Skrevet

''Når man greier å se mennesket bak religionene (noe som kreves for å få et helhetlig bilde av situasjonen), så har man vidsyn. Så lenge man kun ser sine egne behov, så er man trangsynt. ''

Du som hevder deg å være så intelligent, vidsynt og oppegående... Ser du mennesket (meg) bak det jeg ytrer meg om?

Du tar veeeldig feil når du sammenligner meg med Hitler. Synes ikke du skal slippe unna så lett med den uttalelsen der. Vil ha en beklagelse. Eller er du for dum/feig/trangsynt til å forstå det og å gjøre det?

Siden jeg ikke tror du har "baller nok" til å innrømme feil og be om unnskyldning, så kan jeg jo si hva jeg mener om drittviktige personer som deg.

Men nei, det vil jeg ikke likevel. Jeg har lovet å oppføre meg ordentlig her, så jeg vil ikke bruke stygge ord.

Jeg hadde ikke tenkt å dra ut denne tråden mer, men må bare (for din del) si at det ikke var min mening å sammenligne deg med Hitler. Poenget var at det å fremme hat mot en religion slik du gjør her, var det samme Hitler drev med - uten sammenligning forøvrig.

Det kan være farlig å nøre opp under slike hattanker overfor personer som er tilbøyelige til å dra den lengre enn du ville gjort.

Gjest islamhater
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å dra ut denne tråden mer, men må bare (for din del) si at det ikke var min mening å sammenligne deg med Hitler. Poenget var at det å fremme hat mot en religion slik du gjør her, var det samme Hitler drev med - uten sammenligning forøvrig.

Det kan være farlig å nøre opp under slike hattanker overfor personer som er tilbøyelige til å dra den lengre enn du ville gjort.

Ok, takk for oppklaringen. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Når man greier å se mennesket bak religionene (noe som kreves for å få et helhetlig bilde av situasjonen), så har man vidsyn. Så lenge man kun ser sine egne behov, så er man trangsynt. ''

Du som hevder deg å være så intelligent, vidsynt og oppegående... Ser du mennesket (meg) bak det jeg ytrer meg om?

Du tar veeeldig feil når du sammenligner meg med Hitler. Synes ikke du skal slippe unna så lett med den uttalelsen der. Vil ha en beklagelse. Eller er du for dum/feig/trangsynt til å forstå det og å gjøre det?

Siden jeg ikke tror du har "baller nok" til å innrømme feil og be om unnskyldning, så kan jeg jo si hva jeg mener om drittviktige personer som deg.

Men nei, det vil jeg ikke likevel. Jeg har lovet å oppføre meg ordentlig her, så jeg vil ikke bruke stygge ord.

''Du som hevder deg å være så intelligent, vidsynt og oppegående... Ser du mennesket (meg) bak det jeg ytrer meg om?''

Det er umulig å se, mennesket, bak slike ekstreme ytringer.

Du blir som en fjert i floraen....

hidi, the scorpion
Skrevet

Jævla dustekjerring! Kom deg ned fra din høye hest!

Idiot.

Og du er nøytraliteten selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...