Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren for noe møkk!!!!!!

Alt irriterer, alt gjør meg sur og alt gjør meg sint.

Takk og lov for at det går over...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, det er fælt.

Ekstra ille er det i kombinasjon med stress og slitenhet. Da blir lunta fullstendig i minus.

Men du har rett- det går heldigvis over.

Gjest om en måned er du der igjen
Skrevet

Der var jeg i går. Og for en gangs skyld gikk det ikke ut over mannen min. For vi var på besøk hos foreldrene mine, jeg hadde tatt med dessert i den fineste krystallskåla mi, og de presterte å hive den i oppvaskmaskinen og ødelegge den.... Heldigvis klarte jeg å foreta en mental imolodering i stedet for en eksplosjon. Vår sorti ble derimot veldig brå. Men alt er meget bedre i dag.

Skrevet

Der var jeg i går. Og for en gangs skyld gikk det ikke ut over mannen min. For vi var på besøk hos foreldrene mine, jeg hadde tatt med dessert i den fineste krystallskåla mi, og de presterte å hive den i oppvaskmaskinen og ødelegge den.... Heldigvis klarte jeg å foreta en mental imolodering i stedet for en eksplosjon. Vår sorti ble derimot veldig brå. Men alt er meget bedre i dag.

Det er så usigelig godt å høre at andre har det likedan :)

Det var ordentlig dumt at krystallskåla di ble ødelagt, men jeg måtte le litt av måten du beskrev kvelden på - tusen takk :)

Skrevet

Ja, det er fælt.

Ekstra ille er det i kombinasjon med stress og slitenhet. Da blir lunta fullstendig i minus.

Men du har rett- det går heldigvis over.

Jupp - og der er jeg i dag...

Heldigvis er det leggetid for ungene nå :)

Vil tro det løsner i morgen eller i overimorgen - og takk for det :)

Skrevet

*medfølende klem*

Tusen takk!!!! Den gjorde veldig godt :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...