Gå til innhold

jeg har blitt lurt

Anbefalte innlegg

Gjest kjenner meg brukt
Skrevet

Jeg har møtt en fyr jevnlig i flere måneder nå. Så fikk jeg vite i dag at han hele tiden har vært gift mens vi har møttes. Føler meg utnyttet og brukt. Spurte han flere ganger om han hadde kjæreste, samboer. Nei sa han. Hvordan noen menn oppføre seg på denne måten?

Skrevet

Huff..

Fikk du vite det av han selv, eller av andre?

*Klem*

Skrevet

''Hvordan noen menn oppføre seg på denne måten?''

Svaret er enkelt, det for å få seg mus. De vet at hvis de sier at de er gift så blir det vanskelig, derfor bruker de denne metoden.

Skjønner godt at du føler deg brukt, dette er ikke pent gjort.

Hev hode, glem hele greia og gå videre i livet.

Skrevet

Vet hvordan du har det, bare at jeg er kjæresten...han har brukt meg/holdt på meg, men også holdt på med andre og fortalt de at han ikke var i et forhold. Hvorfor gidde å holde på en når de også vil holde på med andre?

Egoistiske drittsekker!!!

Gjest revenge is sweet
Skrevet

Tenkt ut en passende hevn?

Skrevet

Det finnes menn som er noen store idiotier og det finnes kvinner som er noen store idioter. Dessverre traff du en sånn mann. Vær glad du oppdaget det nå og at det ikke er du som er gift med ham.

Mrs. Wallace
Skrevet

Husk at det kunne vært verre: Du kunne vært kona hans.

Pris deg lykkelig for at du oppdaget det. Det er han som har gjort noe galt her, ikke du.

Gjest mowhwhahaha
Skrevet

Da følte han at han ikke lurte deg, du spurte om kjæreste eller samboer, ikke om kone?

Menn er noen svin.

Hevnen er søt... hva med å tipse hans fru?

Gjest mowhwhahaha
Skrevet

Men apropos så vet jeg om flere drittsekker.

Jeg ble selv "lurt" av en slik jeg møtte på nettet,

han var på vei ut av samboerskapet...

men dette var bare tull - så jeg ventet og ventet og ingenting skjedde, til slutt sa jeg at nok var nok.

Men nå ser jeg på nettet at han driver og møter jenter ennå,

og nå lyver han tydeligvis om sivilstatusen,

jeg har pratet med ham som meg selv - og da var de fortsatt "lykkelige" samboere,

de har en unge og planlegger en til..

men han spurte plutselig om jeg ville ha sex. NEI TAKK!

Jeg lagde falsk profil og skrev til han, spurte om sivilstand, da sa han at han var singel....

så menn er noen svin.

Min eks drev på sånn.

Han flørtet med mange på nettet og utelot å fortelle at han hadde samboer.

Han var arb.ledig på den tia mens jeg gikk skole, så for alt jeg vet kan han jo ha møtt de mens jeg var på skole.

Skrevet

Da følte han at han ikke lurte deg, du spurte om kjæreste eller samboer, ikke om kone?

Menn er noen svin.

Hevnen er søt... hva med å tipse hans fru?

Beste hevnen mà vel vaere à ignorere fyren totalt?

Gjest kjenner meg brukt
Skrevet

Beste hevnen mà vel vaere à ignorere fyren totalt?

Ja jeg har tenkt å bare ignorere fyren helt og holdent. Orker ikke blande meg opp i noe. Men en drittsekk er det. Kjenner meg bare mest såret og sint akkurat nå..Men er jo bedre jeg fant ut av det nå, enn at det hadde gått lengre tid og jeg hadde fått mer følelser for han.

Skrevet

Så utrolig kjipt. :-( Den følelsesbaserte siden sier "avslør ham, out ham!!" og den mer objektive delen av meg sier "ignorér ham, han er ikke verdt energien".

Men, et helt ærlig nysgjerrig spørsmål, hvorfor spurte du om han var single? Det slår meg at jeg aldri har spurt en mann jeg har datet om dette..jeg er naiv nok til å tro at de selvfølgelig ikke er det.. Hjelp, kanskje kjæresten min egentlig er gift.. :-S :-D

Gjest oute selvfølgelig
Skrevet

Hvorfor la denne fyren fortsette? spre det ut. nå!.

Sånn som det er nå, at det skal hysjes ned, gir blod på tann til flere enn han så de kan holde på sånn i evigheter uten å få noe rykte på seg.

Gjest Mycket anonym nu..
Skrevet

Hvorfor la denne fyren fortsette? spre det ut. nå!.

Sånn som det er nå, at det skal hysjes ned, gir blod på tann til flere enn han så de kan holde på sånn i evigheter uten å få noe rykte på seg.

En arbeidskolega av min eks er utro med en annen kolega og jeg vurderer også å si fra til samboeren hennes. Hun er en ego se-på-meg-nå-dame, og jeg har selv hørt henne si at "folk ofte ikke skjønner at hun og samboeren er kjærester, for hun er så livlig og han så kjedelig". Jeg unner han faktisk å få vite dette, hva syns du, skal jeg si det?

Skrevet

En arbeidskolega av min eks er utro med en annen kolega og jeg vurderer også å si fra til samboeren hennes. Hun er en ego se-på-meg-nå-dame, og jeg har selv hørt henne si at "folk ofte ikke skjønner at hun og samboeren er kjærester, for hun er så livlig og han så kjedelig". Jeg unner han faktisk å få vite dette, hva syns du, skal jeg si det?

Er du sikker pà du önsker à gjöre dette kun for à gjöre ham en tjeneste?

Gjest Mycket anonym nu..
Skrevet

Er du sikker pà du önsker à gjöre dette kun for à gjöre ham en tjeneste?

Nei, også fordi hun ikke tar en kalori for å tråkke på andre for å fremheve seg selv, og hele hennes støyende og ego framferd irriterer meg. Jeg kan godt tenke meg å bidra til at hun må jekke seg ned et par hakk og oppføre seg som folk. Hun er oppvokst i en typisk nyrik familie, og oppfører seg som en bortskjemt unge, og jeg syns det er rett og rimelig at hennes hardtarbeidende samboer får vite at hun både baksnakker han og bedrar han. Men det er mulig jeg tar feil i at det er riktig overfor han, så jeg vet ennå ikke hva jeg lander på.

Gjest kjenner meg brukt
Skrevet

Så utrolig kjipt. :-( Den følelsesbaserte siden sier "avslør ham, out ham!!" og den mer objektive delen av meg sier "ignorér ham, han er ikke verdt energien".

Men, et helt ærlig nysgjerrig spørsmål, hvorfor spurte du om han var single? Det slår meg at jeg aldri har spurt en mann jeg har datet om dette..jeg er naiv nok til å tro at de selvfølgelig ikke er det.. Hjelp, kanskje kjæresten min egentlig er gift.. :-S :-D

Jeg regnet med at han var singel ja. Men jeg har begynt å spørre alle om dette p første date, og si tydelig fra om at jeg ikke er interessert i noe, men et seriøst forhold. Jeg vet at det finnes mange drittsekker der ute nemmelig. Selv om det er første gang jeg personlig møter en. En annen ting er at vedkommende har en jobb hvor han jobber endel borte..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...