Gå til innhold

Bompengesatsene i Trondheim nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var sannelig ikke lett å finne disse satsene på nettet - noen som kan hjelpe? vegamot.no er hacket så der kommer jeg ikke inn akkurat nå. *Hehe*

Og hvor står de nye stasjonene? Klett, Sluppen, Okstadbakkene, mellom Fossegrenda og Kroppanmarka og på Være - flere?

Skrevet

Er den satt i drift nå?

1. januar var det vel? Evt. i morra? Blir i alle fall svært mye dyrere for meg.... :o(((

Skrevet

Damn... jeg har sett at de driver og setter opp den "flotte" bom-ramma på Være, men i romjula var det i alle fall ikke noe mer enn "karosseriet" der. Det går jo søren ikke an å komme utenom heller denne gangen...

Har de bom oppe ved Jonsvannet et eller annet sted også? Ser for meg å kjøre opp den veien i stedet for over Være, men de har vel tettet smutthullene den veien også...

Skitregjering! Hva var poenget med å ta dem ned i utgangspunktet, når de setter opp de stygge stasjonene igjen på de fineste stedene bare to-tre år etter?

Skrevet

Damn... jeg har sett at de driver og setter opp den "flotte" bom-ramma på Være, men i romjula var det i alle fall ikke noe mer enn "karosseriet" der. Det går jo søren ikke an å komme utenom heller denne gangen...

Har de bom oppe ved Jonsvannet et eller annet sted også? Ser for meg å kjøre opp den veien i stedet for over Være, men de har vel tettet smutthullene den veien også...

Skitregjering! Hva var poenget med å ta dem ned i utgangspunktet, når de setter opp de stygge stasjonene igjen på de fineste stedene bare to-tre år etter?

''Hva var poenget med å ta dem ned i utgangspunktet, når de setter opp de stygge stasjonene igjen på de fineste stedene bare to-tre år etter?''

Rita Ottervik må vel finansiere sin neste lønnsøkning antagelig... :o(

Skrevet

''Hva var poenget med å ta dem ned i utgangspunktet, når de setter opp de stygge stasjonene igjen på de fineste stedene bare to-tre år etter?''

Rita Ottervik må vel finansiere sin neste lønnsøkning antagelig... :o(

Det er dama si det, ja... jeg bor i Malvik, så jeg må gjennom der for å komme til byen i det hele tatt. Jeg får begynne å sykle... eller noe sånt! Blir vanskelig når barna skal være med, men... går vel ikke an å søke om bensinstønad for aleneforsørgere heller, antar jeg?!

Skrevet

Det er dama si det, ja... jeg bor i Malvik, så jeg må gjennom der for å komme til byen i det hele tatt. Jeg får begynne å sykle... eller noe sånt! Blir vanskelig når barna skal være med, men... går vel ikke an å søke om bensinstønad for aleneforsørgere heller, antar jeg?!

''går vel ikke an å søke om bensinstønad for aleneforsørgere heller, antar jeg?!''

*Hahahahaha* Tror sannelig jeg skal lage et eget skjema og søke om "Bensin- og bompengestønad for enslige forsørgere" og sende inn til NAV!

Skrevet

''går vel ikke an å søke om bensinstønad for aleneforsørgere heller, antar jeg?!''

*Hahahahaha* Tror sannelig jeg skal lage et eget skjema og søke om "Bensin- og bompengestønad for enslige forsørgere" og sende inn til NAV!

Du kan jo lage et skjema og legge ut her på dol? :-) Ta med Fosen med det samme da, har hørt det muligens skal komme bom der også.

Skrevet

Lurer på om man kan komme seg til sørsida av byen (Tiller) og samtidig unngå bommene? Den på Være er ikke i drift enda, så jeg i dag.

Om man kjører opp mot Jonsvannet, om Dragvoll, Risvollan, Bratsberg og opp... øh... var det bom ved Kroppanmarka og, sa du? Damn... hjelp meg da, det må da finnes noen smutthull? Vi får lage en hemmelig veg gjennom skogen...

Skrevet

Lurer på om man kan komme seg til sørsida av byen (Tiller) og samtidig unngå bommene? Den på Være er ikke i drift enda, så jeg i dag.

Om man kjører opp mot Jonsvannet, om Dragvoll, Risvollan, Bratsberg og opp... øh... var det bom ved Kroppanmarka og, sa du? Damn... hjelp meg da, det må da finnes noen smutthull? Vi får lage en hemmelig veg gjennom skogen...

Hvis du kjører over Bjørkmyr så slipper du vel unna bommen? Ikke verdens beste vei riktignok, men...

Skrevet

Hvis du kjører over Bjørkmyr så slipper du vel unna bommen? Ikke verdens beste vei riktignok, men...

Langt oppi skauen det også ja... er det ikke langt oppi der et sted det er et ensomt verksted? Mener jeg fikk motorhavari der en gang for noen år siden ;)

Men - er det ikke bom der i strøket når man nærmer seg Tiller da?

Skrevet

Langt oppi skauen det også ja... er det ikke langt oppi der et sted det er et ensomt verksted? Mener jeg fikk motorhavari der en gang for noen år siden ;)

Men - er det ikke bom der i strøket når man nærmer seg Tiller da?

''Men - er det ikke bom der i strøket når man nærmer seg Tiller da?''

Har ikke peiling! Har kjørt der en gang tror jeg... Ikke den delen av byen jeg besøker hver dag akkurat.

Skrevet

Har ikke peiling! Har kjørt der en gang tror jeg... Ikke den delen av byen jeg besøker hver dag akkurat.

Ikke jeg heller. Var der tidlig i desember, men da er det over ti måneder siden sist... :)

Skrevet

Men - jeg hadde tenkt å "bosette meg" i Vassfjellet en periode, og da hadde det vært greit å klare å unngå bommen... men denne kulda setter en stopper for det så langt. Frossenpinn som jeg er... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...