jubalong70 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ullsokken i MÅ taes ut og tørkes hver dag. Vi bruker støveltørker. Hvis de blir stående våte, er det ikke rart de stinker. I følge dem tas ullsokkene ut hver dag, men jeg vet ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har Muck Boots, samme som Dock Boots og de er usannsynlig klamme! I vanlig aktivitet er de greie, men jeg hadde dem på en kald vinterdag i fjor med tynne ullstrømper + tykke ullsokker i og var søkkvåt på føttene etter noe aktivitet. Uff da, det høres ikke greit ut... Jentene mine har ikke klaget i det hele tatt. De har brukt dem hver dag siden de fikk dem i høst. Men vi er vel forskjellige i føttene som alle andre steder 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 I følge dem tas ullsokkene ut hver dag, men jeg vet ikke Hehe! Mistenker at forklaringen ligger der et sted, ja ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Etter å ha prøvd diverse merker, blant annet Sorel, har vi landet på Kamik til guttungen på 8.Selv har jeg kjøpt Baffin-støvler, og går for tida ute i -.28 grader med nakne føtter i skoene. De er veldig behagelige, og litt "finere" enn Kamik. I den grad sånne traktorstøvlegreier er noe fint i det hele tatt. Jeg har selv Sorel-støvler til leking, men der har ullkatanken inni endret fasong, konsistent og isoleringsevne ganske mye på kort tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dette må være noe for meg! ) Må sjekkes om jeg kommer over det på en sportsbutikk en gang! Takk for tips! Vi har kjøp til våre på Obs hypermarked. Betalte 600 for voksenmodell og 400 for barnemodell. ER kjempefornøyde med de, og jeg stjeler jentungen sine når jeg går tur :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dette må være noe for meg! ) Må sjekkes om jeg kommer over det på en sportsbutikk en gang! Takk for tips! Vi har kjøp til våre på Obs hypermarked. Betalte 600 for voksenmodell og 400 for barnemodell. ER kjempefornøyde med de, og jeg stjeler jentungen sine når jeg går tur :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jentene våre har fått Dock Boot. Så langt har de vært brukt i både sørpe/regn, og i -18 uten at ungene har vært klamme eller kalde på bena. De bruker bare bomullsstrømper eller tynne ullsokker i dem. Dock Boot er laget av neopren - samme stoffet som i våtdrakter. Sorel prøvde de, men innersokken bare brettet seg når de tok dem på... Dessuten blir naboens unger veldig våte på bena (men ikke kalde), og det lukter ikke pent av tærne og innersokkene... Vi er veldig fornøyde med Dock Boot :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vi har kjøp til våre på Obs hypermarked. Betalte 600 for voksenmodell og 400 for barnemodell. ER kjempefornøyde med de, og jeg stjeler jentungen sine når jeg går tur :-) Obs!? Jøsses. Må innom der en dag skjønner jeg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mye stygt varmt fottøy, men synes Sorel Joan of Arctic ser hakket bedre ut enn mange andre varme støvler :-) (http://www.sorel.com/womens-boots/women,default,sc.html) Noen som har erfaring med disse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Disse anbefaler jeg over alt på jord!!! De er nok litt dyre, men de fungerer som støvler om sommeren, og holder i massevis nå når det er minus 15! De er tørre og VARME på bena. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kivatskoene er supre, men sjelden på salg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.