Gå til innhold

nye sko som tåler kulde

Gjest gode råd og erfaringer?

Anbefalte innlegg

Ullsokken i MÅ taes ut og tørkes hver dag. Vi bruker støveltørker.

Hvis de blir stående våte, er det ikke rart de stinker.

I følge dem tas ullsokkene ut hver dag, men jeg vet ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Muck Boots, samme som Dock Boots og de er usannsynlig klamme! I vanlig aktivitet er de greie, men jeg hadde dem på en kald vinterdag i fjor med tynne ullstrømper + tykke ullsokker i og var søkkvåt på føttene etter noe aktivitet.

Uff da, det høres ikke greit ut...

Jentene mine har ikke klaget i det hele tatt. De har brukt dem hver dag siden de fikk dem i høst.

Men vi er vel forskjellige i føttene som alle andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd diverse merker, blant annet Sorel, har vi landet på Kamik til guttungen på 8.Selv har jeg kjøpt Baffin-støvler, og går for tida ute i -.28 grader med nakne føtter i skoene. De er veldig behagelige, og litt "finere" enn Kamik. I den grad sånne traktorstøvlegreier er noe fint i det hele tatt. Jeg har selv Sorel-støvler til leking, men der har ullkatanken inni endret fasong, konsistent og isoleringsevne ganske mye på kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være noe for meg! :o) Må sjekkes om jeg kommer over det på en sportsbutikk en gang! Takk for tips!

Vi har kjøp til våre på Obs hypermarked. Betalte 600 for voksenmodell og 400 for barnemodell.

ER kjempefornøyde med de, og jeg stjeler jentungen sine når jeg går tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være noe for meg! :o) Må sjekkes om jeg kommer over det på en sportsbutikk en gang! Takk for tips!

Vi har kjøp til våre på Obs hypermarked. Betalte 600 for voksenmodell og 400 for barnemodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentene våre har fått Dock Boot. Så langt har de vært brukt i både sørpe/regn, og i -18 uten at ungene har vært klamme eller kalde på bena. De bruker bare bomullsstrømper eller tynne ullsokker i dem.

Dock Boot er laget av neopren - samme stoffet som i våtdrakter.

Sorel prøvde de, men innersokken bare brettet seg når de tok dem på...

Dessuten blir naboens unger veldig våte på bena (men ikke kalde), og det lukter ikke pent av tærne og innersokkene...

Vi er veldig fornøyde med Dock Boot :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs!? Jøsses. Må innom der en dag skjønner jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to-barns-mamman

Disse anbefaler jeg over alt på jord!!! De er nok litt dyre, men de fungerer som støvler om sommeren, og holder i massevis nå når det er minus 15! De er tørre og VARME på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...