Gå til innhold

Enda ett p-pille spørsmål

Anbefalte innlegg

Jeg tullet litt med p-pillene for ett par uker siden...måtte ta to på samme dag, fordi jeg hadde glemt å ta... dette skjedde to ganger... (jada jeg skal skjerpe meg!!!) Så hadde jeg en tablettfri uke.. og begynte på nytt brett som jeg skulle... tok to piller (to dager som jeg skulle) av det nye brette før jeg hadde sex... kom i ettertid til å tenke på om det var sikkert.... siden jeg rota litt med pillene for en tid tilbake... Er det sikkert med det samme jeg begynner på nytt brett? Håper noen kan svare...for nå får ikke jeg sove godt om nettene.. uff..

Klem fra 18 år og ikke så veldig erfaren med p-piller enda.. :O/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340775-enda-ett-p-pille-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest b careful

Hvis du nettopp har hatt sex kan du ta en angrepille - innen 48 timer? Husker ikke helt...

Men du er ikke 100 % sikker hvis du tuller med pillene.

Men på den andre side - skal det godt gjøres at du har eggløsning samme dag du kutter pillen. Eneste ulempen er at det forskipler hele systemet,

så du vet jo ikke når du har eggløsning da...

så mange har blitt gravide på den måten.

har et par venninner som gikk på p-pillen men som ble gravide, de fant d ut først etter tre mnd pga de hadde hatt småblødninger og trodde d var mens.

De hadde trolig slurva litt med pillen sånn som deg.

Bemerk at omgangssyke også kan ødelegge - spy ut tabletten lissom...

samme om du er på fylla og spyr.... you know :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...