Gå til innhold

Hvor lang tid før kupèen er varm?

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Dhalley
Skrevet

Det kommer også an på terrenget der du kjører. Om det er motbakker, blir bilen raskt varm. Om det stort sett er flatt eller nedover, kan det ta mange timinutter før den blir varm.

Nå er det nok noen som blir irriterte for at jeg svarer utenom psykiatri, men jeg orker ikke logge ut og inn igjen med annet nick.

Ta det med ro. Det var den ene gangen på sexforumet du tabbet deg ut litt:-) Vedkommende hadde bedt om fagsvar.

Skrevet

ja,ja.. hva man velger å irritere seg over...

Det er da så mange merkelige mennesker og meninger her inne, at jeg blir ikke overrasket over at noen gidder å bruke energi på å la seg irritere over det...

Skrevet

Vi har 2 år gammel dieselbil og den er varm og god etter ca 5 minutter nå og da er temperaturen mellom 5 og 10 kuldegrader.

Nei, men et utrolig godt air conditionanlegg. Jeg sitter aldri i den bilen og fryser mer enn et par minutter. I forrige bil, derimot, da var det hutrehutre på vinterstid.

Skrevet

Du verden... Kupévarmer?

Nei, men et utrolig godt air conditionanlegg. Jeg sitter aldri i den bilen og fryser mer enn et par minutter. I forrige bil, derimot, da var det hutrehutre på vinterstid.

Det tar nok lengre tid enn 5 minutter før kupéen reellt er så oppvarmet, men så lenge setene og lufta føles varm, så hjelper det veldig mye. Vi fryser i alle fall ikke lenger da, men kaster luer, skjerf og votter.

Skrevet

synes det er helt ok at du svarer jeg. :-)

Jeg leser ikke alle innleggene her på åpent forum, men jeg leser alltid de med rød sirkel :-)

Det gjør jeg også...

Gjest fryser ræva av meg
Skrevet

Det kommer også an på terrenget der du kjører. Om det er motbakker, blir bilen raskt varm. Om det stort sett er flatt eller nedover, kan det ta mange timinutter før den blir varm.

Nå er det nok noen som blir irriterte for at jeg svarer utenom psykiatri, men jeg orker ikke logge ut og inn igjen med annet nick.

Takker for svar. En kan vel ha kunnskap om bil selv om en er psykolog?!

Det er helt flatt så det er kanskje problemet. Ser at motoren tar svært lang tid på å bli varm også.

Gjest fryser ræva av meg
Skrevet

Er normalt når det er så kaldt som nå. Kan du "resirkulere" lufta i kupèen. Da slipper varmeanlegget å varme opp iskald luft og det blir varmere.

Det var et godt råd. Skal prøve det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...