Hønemoren Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Stille om svineinfluensaen om dagen. Ta vaksinen nå om vi ikke har gjort det eller vente og se om det kommer ny bølge.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Hører om stadig flere som trodde de hadde svineinfluensa, ble testet og hadde det ikke allikevel. Den har muligens ikke vært så omfattende som mange har trodd... Jeg er ikke vaksinert og skal ikke ta vaksina heller. Kjenner mange som ikke har tatt den. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Skrevet 5. januar 2010 Hører om stadig flere som trodde de hadde svineinfluensa, ble testet og hadde det ikke allikevel. Den har muligens ikke vært så omfattende som mange har trodd... Jeg er ikke vaksinert og skal ikke ta vaksina heller. Kjenner mange som ikke har tatt den. Kan man testes i ettertid? Tvilsomt her også, om vi har hatt den. Derfor fristet til å droppe vaksinen. Kjenner også mange som ikke har tatt den. Er vel mulig å ta vaksinen om bølge tre kommer.... 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Kan man testes i ettertid? Tvilsomt her også, om vi har hatt den. Derfor fristet til å droppe vaksinen. Kjenner også mange som ikke har tatt den. Er vel mulig å ta vaksinen om bølge tre kommer.... Bølge tre ?????? Har det vært noen bølge to altså? hehe... Det har jeg faktisk ikke fått med meg! 0 Siter
Gjest jul med din glede Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Jeg ble vaksinert og er superfornøyd med det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er glad vi alle har tatt den... I klassen til den ene datteren min hadde den eneste uvaksinerte svineinfluensaen i jula... Du må nesten selv avgjøre om det er et poeng å ta vaksinen nå. Jeg vil tro det ikke er veldig store sjanser for å få influensaen nå som så mange er vaksinerte? Hvis du tilhører risikogruppene, eller tilbringer tid med folk som ikke kan ta vaksinen, så ville jeg iallefall gjort det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Kan man testes i ettertid? Tvilsomt her også, om vi har hatt den. Derfor fristet til å droppe vaksinen. Kjenner også mange som ikke har tatt den. Er vel mulig å ta vaksinen om bølge tre kommer.... Nei, man kan visst ikke testes i ettertid (iallefall slik jeg har skjønt det?). 0 Siter
morsan Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 For meg var det temmelig uproblematisk å ta vaksinen - var bittelitt øm i armen - ikke noe å snakke om. Husbonden var den siste her i heimen til å vaskinere seg - han gjorde det i romjula. Greit med alt som er unnagjort:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Hvis du har bestemt deg for å ta den, ville jeg ha gjort det med én gang... smitten vil jo alltid være der, så du kan bli smittet når som helst, selv om muligheten er større under store bølger... Men jeg ser ingen hensikt i å vente, hvis du først skal ta den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Kan man testes i ettertid? Tvilsomt her også, om vi har hatt den. Derfor fristet til å droppe vaksinen. Kjenner også mange som ikke har tatt den. Er vel mulig å ta vaksinen om bølge tre kommer.... Nei, man må visstnok testes mens man er syk. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Her har vi ikke tatt den,men vet om mange som har tatt den. Satser på at det verste er over nå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 http://www.dagsavisen.no/innenriks/article461525.ece 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.