Gå til innhold

Vaksinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stille om svineinfluensaen om dagen.

Ta vaksinen nå om vi ikke har gjort det eller vente og se om det kommer ny bølge....

Skrevet

Hører om stadig flere som trodde de hadde svineinfluensa, ble testet og hadde det ikke allikevel. Den har muligens ikke vært så omfattende som mange har trodd...

Jeg er ikke vaksinert og skal ikke ta vaksina heller. Kjenner mange som ikke har tatt den.

Skrevet

Hører om stadig flere som trodde de hadde svineinfluensa, ble testet og hadde det ikke allikevel. Den har muligens ikke vært så omfattende som mange har trodd...

Jeg er ikke vaksinert og skal ikke ta vaksina heller. Kjenner mange som ikke har tatt den.

Kan man testes i ettertid?

Tvilsomt her også, om vi har hatt den. Derfor fristet til å droppe vaksinen. Kjenner også mange som ikke har tatt den. Er vel mulig å ta vaksinen om bølge tre kommer....

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Tvilsomt her også, om vi har hatt den. Derfor fristet til å droppe vaksinen. Kjenner også mange som ikke har tatt den. Er vel mulig å ta vaksinen om bølge tre kommer....

Bølge tre ?????? Har det vært noen bølge to altså? hehe... Det har jeg faktisk ikke fått med meg!

Gjest jul med din glede
Skrevet

Jeg ble vaksinert og er superfornøyd med det.

Skrevet

Jeg er glad vi alle har tatt den...

I klassen til den ene datteren min hadde den eneste uvaksinerte svineinfluensaen i jula...

Du må nesten selv avgjøre om det er et poeng å ta vaksinen nå. Jeg vil tro det ikke er veldig store sjanser for å få influensaen nå som så mange er vaksinerte? Hvis du tilhører risikogruppene, eller tilbringer tid med folk som ikke kan ta vaksinen, så ville jeg iallefall gjort det.

Skrevet

Nei, man kan visst ikke testes i ettertid (iallefall slik jeg har skjønt det?).

Skrevet

For meg var det temmelig uproblematisk å ta vaksinen - var bittelitt øm i armen - ikke noe å snakke om.

Husbonden var den siste her i heimen til å vaskinere seg - han gjorde det i romjula. Greit med alt som er unnagjort:-)

Skrevet

Hvis du har bestemt deg for å ta den, ville jeg ha gjort det med én gang... smitten vil jo alltid være der, så du kan bli smittet når som helst, selv om muligheten er større under store bølger... Men jeg ser ingen hensikt i å vente, hvis du først skal ta den.

Skrevet

Nei, man må visstnok testes mens man er syk.

Skrevet

Her har vi ikke tatt den,men vet om mange som har tatt den. Satser på at det verste er over nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...