Gå til innhold

Utlendinger i fengsel for ett år = samfunnsgoder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat lest artikkelen er egentlig stum. Hvordan er det mulig å vedta en lov med en slik "bivirkning"???

Skrevet

Blir ikke overrasket, for å si det sånn.. (jeg er ikke rasist).

Skrevet

Utrolig hva vi her på berget klarer å få til. Vi er så dumme og naive at det er helt utrolig. Snakker om dumskap.

Gjest Elextra
Skrevet

At en får dekket lege og nødvendige helseutgifter når en sitter i fensel er bare rett og rimelig, men at utlendinger skal oppbarbeide seg rett til pensjon på den måten er helt høl i huet.

Skrevet

At en får dekket lege og nødvendige helseutgifter når en sitter i fensel er bare rett og rimelig, men at utlendinger skal oppbarbeide seg rett til pensjon på den måten er helt høl i huet.

Enig!

På tide å endre reglene for hvem som kan få sykehusbehanding før man begynner å klusse med folketrygdreglene.

Gjest lillibeth
Skrevet

Hvorfor er jeg ikke overrasket? Norge er og blir et molboland. Her er det fritt fram for kriminelle utlendinger. Fy f**n!

Skrevet

Helt enig!

StopMakingSense
Skrevet

Fortsett å stemme på Jens.

Fyll fengslene med Rumenere ol. De trivest jo godt bak murene her i Norge. Når de står frem i avisene, ler de av oss.

Gjest lillibeth
Skrevet

Fortsett å stemme på Jens.

Fyll fengslene med Rumenere ol. De trivest jo godt bak murene her i Norge. Når de står frem i avisene, ler de av oss.

Enig. Så glad jeg ikke stemmer rødt:-)

StopMakingSense
Skrevet

Blir ikke overrasket, for å si det sånn.. (jeg er ikke rasist).

Joda - vi ER rasister! Fordi vi vil ha disse gærningene ut av landet vårt.

Skrevet

Helt enig.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes ikke dette har med rasisme å gjøre i det hele tatt.

Det har med måter å oppnå rettigheter i landet vårt på. Og jeg synes ikke kriminalitet skal være én av dem.

Gjest firepile
Skrevet

Enig. Så glad jeg ikke stemmer rødt:-)

Den skriver jeg under på.

StopMakingSense
Skrevet

Jeg synes ikke dette har med rasisme å gjøre i det hele tatt.

Det har med måter å oppnå rettigheter i landet vårt på. Og jeg synes ikke kriminalitet skal være én av dem.

Svaret mitt var ment ironisk;-)

Er enig med deg!

Skrevet

Norsk snillisme kjenner ingen grenser. Merker at jeg blir mektig provosert av dette.

Skrevet

Jeg synes ikke jeg er rasist, men jeg mener at ved å gi de slike "goder", så vil kanskje kriminaliteten øke?

Jeg vet om en som er kriminell fordi han har det bedre i fengsel enn "ute". Han er dog ikke utlenlandsk..

Skrevet

Enig

Mary Poppins
Skrevet

Jeg blir rett og slett flau av å være norsk når jeg leser sånt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...