Gjest windsy Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 I rest my case.. http://www.dagbladet.no/2010/01/06/nyheter/innenriks/kriminalpolitikk/pensjon/politikk/9790986/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Har akkurat lest artikkelen er egentlig stum. Hvordan er det mulig å vedta en lov med en slik "bivirkning"??? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Blir ikke overrasket, for å si det sånn.. (jeg er ikke rasist). 0 Siter
mrxx Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Utrolig hva vi her på berget klarer å få til. Vi er så dumme og naive at det er helt utrolig. Snakker om dumskap. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 At en får dekket lege og nødvendige helseutgifter når en sitter i fensel er bare rett og rimelig, men at utlendinger skal oppbarbeide seg rett til pensjon på den måten er helt høl i huet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 At en får dekket lege og nødvendige helseutgifter når en sitter i fensel er bare rett og rimelig, men at utlendinger skal oppbarbeide seg rett til pensjon på den måten er helt høl i huet. Enig! På tide å endre reglene for hvem som kan få sykehusbehanding før man begynner å klusse med folketrygdreglene. 0 Siter
Gjest lillibeth Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor er jeg ikke overrasket? Norge er og blir et molboland. Her er det fritt fram for kriminelle utlendinger. Fy f**n! 0 Siter
Liliaceae Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 At en får dekket lege og nødvendige helseutgifter når en sitter i fensel er bare rett og rimelig, men at utlendinger skal oppbarbeide seg rett til pensjon på den måten er helt høl i huet. Helt enig! 0 Siter
StopMakingSense Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Fortsett å stemme på Jens. Fyll fengslene med Rumenere ol. De trivest jo godt bak murene her i Norge. Når de står frem i avisene, ler de av oss. 0 Siter
Gjest lillibeth Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Fortsett å stemme på Jens. Fyll fengslene med Rumenere ol. De trivest jo godt bak murene her i Norge. Når de står frem i avisene, ler de av oss. Enig. Så glad jeg ikke stemmer rødt:-) 0 Siter
StopMakingSense Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Blir ikke overrasket, for å si det sånn.. (jeg er ikke rasist). Joda - vi ER rasister! Fordi vi vil ha disse gærningene ut av landet vårt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 At en får dekket lege og nødvendige helseutgifter når en sitter i fensel er bare rett og rimelig, men at utlendinger skal oppbarbeide seg rett til pensjon på den måten er helt høl i huet. Helt enig. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Joda - vi ER rasister! Fordi vi vil ha disse gærningene ut av landet vårt. Jeg synes ikke dette har med rasisme å gjøre i det hele tatt. Det har med måter å oppnå rettigheter i landet vårt på. Og jeg synes ikke kriminalitet skal være én av dem. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Enig. Så glad jeg ikke stemmer rødt:-) Den skriver jeg under på. 0 Siter
StopMakingSense Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg synes ikke dette har med rasisme å gjøre i det hele tatt. Det har med måter å oppnå rettigheter i landet vårt på. Og jeg synes ikke kriminalitet skal være én av dem. Svaret mitt var ment ironisk;-) Er enig med deg! 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Norsk snillisme kjenner ingen grenser. Merker at jeg blir mektig provosert av dette. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Joda - vi ER rasister! Fordi vi vil ha disse gærningene ut av landet vårt. Jeg synes ikke jeg er rasist, men jeg mener at ved å gi de slike "goder", så vil kanskje kriminaliteten øke? Jeg vet om en som er kriminell fordi han har det bedre i fengsel enn "ute". Han er dog ikke utlenlandsk.. 0 Siter
morsan Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 At en får dekket lege og nødvendige helseutgifter når en sitter i fensel er bare rett og rimelig, men at utlendinger skal oppbarbeide seg rett til pensjon på den måten er helt høl i huet. Enig 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg blir rett og slett flau av å være norsk når jeg leser sånt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.