Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Husmorfalitten
Skrevet

Vi har vel alle vårt, hos din mann er det slik - hos min er det f.eks. å _aldri_ lukke igjen skuffer og skapdører. Jeg klikker nesten, men samtidig har han så utrolig mange andre gode egenskaper at jeg velger å ikke engang gjøre et forsøk på å forandre dette.

Her i huset har vi "høy terskel", så jeg antar han irriterer seg på meg også på visse ting. Slik er det bare.

Er nok lettere å finne en måte å leve med det på, enn å forsøke å forandre det...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Liliaceae

16

• Lillemus

7

• Katt-ja

5

• laban

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi har vel alle vårt, hos din mann er det slik - hos min er det f.eks. å _aldri_ lukke igjen skuffer og skapdører. Jeg klikker nesten, men samtidig har han så utrolig mange andre gode egenskaper at jeg velger å ikke engang gjøre et forsøk på å forandre dette.

Her i huset har vi "høy terskel", så jeg antar han irriterer seg på meg også på visse ting. Slik er det bare.

Er nok lettere å finne en måte å leve med det på, enn å forsøke å forandre det...

Ja, vi har selvsagt alle vårt å stri med!

Jeg er langt fra perfekt - og han har sine ting han irriterer seg over.

Vi går heldigvis ikke rundt og påpeker ting hele tiden, og man skal ha rom for å slappe av og slippe å høre om feil og mangler til stadighet.

Men det er like fullt noe som irriterer meg, ja ;-)

Er blitt ganske flink til å la være å nevne noe, selv om jeg faktisk er ganske irritert. De eneste gangene jeg kjenner det holder hardt, er når han blir i dårlig humør som en følge av at han er på leting etter ting han har somlet bort. Når det dårlige humøret går utover barna, synes jeg at jeg har rett til å si fra (på barnas vegne).

candyqueen_83
Skrevet

Det må da være enkelt å rydde klær og sko idet de tas av kroppen, som én operasjon ;-)

Skjønner ikke at det er lettere å legge ting fra seg vilkårlige steder, for så å bruke masse tid på å lete etter de...!

Han hadde faktisk ånden over seg i går kveld og kjøkkenet var helt blåst da vi la oss, så der må jeg si jeg ble imponert ;-)

Ja, ytterklær og sko rydder jeg på plass med en gang. Men f.eks sånn som den oppvasken fra jul osv har jeg en tendens til å utsette. Har faktisk fire vinglass som ikke kan vaskes i maskin stående her siden uka før jul :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...