Mandolaika Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Liam er nå en ting, men synes ikke slike åpenbart utenlandske navn passer godt når ingen av foreldrene, etter hva jeg vet, har spesiell forbindelse med opprinnelseslandet. Texas synes jeg heller ikke noe om.... Litt av en begrunnelse for navnevalget: ''- Liam er forkortelsen for William, og Texas, vel det passet til fødselen. Den var rimelig texas, sier Klemetsen til Her og Nå.'' Forøvrig bryr jeg meg egentlig ikke noe særlig Tenker mest på ungen som får dette navnet da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har slått ham opp Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mulig han er halvt norsk? Ser ganske mørk ut tror jeg? Kanskje. Jeg har ikke tilgang til sånn informasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Godt poeng. Noel Chicago, da? Eller Noah Bananas? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tenker mest på ungen som får dette navnet da. Han blir sikkert skolens kuleste fyr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kanskje. Jeg har ikke tilgang til sånn informasjon. Har du ikke google? Jeg søkte, men fant det ikke ut.... Mener bare jeg har sett det et eller annet sted en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor kan navnet bli en belastning for barnet? Jeg tror faktisk ikke dagens barn blir mobba pga navnet sitt. Dette var nok mer vanlig når vi var barn, nettopp fordi ingen våget seg på å gi barna orginale navn ;-) Jeg tror nok det er vi voksne som har mest fordommer mht navn, så vi skal passe oss godt for ikke å overføre dette til barna våre Leah Isadora, Maud Angelica og Emma Tallulah er også navn som har vakt litt oppsikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eller Noah Bananas? Nydelig. I mer norsk ånd har vi Torlaug Berserk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Han blir sikkert skolens kuleste fyr Synes Liam er pent nok, men at Texas ødelegger det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nydelig. I mer norsk ånd har vi Torlaug Berserk. *HAHA* Hvorfor har ingen kommet på den varianten før?? Søren...Hvorfor skal jeg ikke ha flere barn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tenker mest på ungen som får dette navnet da. Får jo håpe han unngår de fleste sure, gammeldagse DOL-kjerringer, da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Synes Liam er pent nok, men at Texas ødelegger det. Bra det ble Liam Texas og ikke Texas Liam da Er jo som regel første fornavn som blir brukt mest 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Får jo håpe han unngår de fleste sure, gammeldagse DOL-kjerringer, da ;-) Vi begynner jaggu å ligne mer og mer på mødrene og bestemødrene våre!!! *iiiik* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bra det ble Liam Texas og ikke Texas Liam da Er jo som regel første fornavn som blir brukt mest Enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Får jo håpe han unngår de fleste sure, gammeldagse DOL-kjerringer, da ;-) Jeg er hverken sur eller gammeldags, kjenner ingen som har omtalt meg som det i alle fall. :-) Synes Liam er fint da, men at Texas ødelegger det litt på en måte. Det med hva man synes om navn er veldig personlig. Liker også Emma Tallulah mye bedre enn f.eks. Leah Isadora. Synes Leah er fint, men at Isadora ødelegger. Isabelle derimot synes jeg er et pent navn. Maud synes jeg også er fint, men at Angelica ødelegger. Det er mer sånn jålenavn føler jeg. Er nok ingen logikk i alle disse meningene mine dah.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har slått ham opp Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har du ikke google? Jeg søkte, men fant det ikke ut.... Mener bare jeg har sett det et eller annet sted en gang. Jo. Men mellomnavnet tok jeg fra et offentlig register. Men det står jo også i skattelister osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vi begynner jaggu å ligne mer og mer på mødrene og bestemødrene våre!!! *iiiik* ''Vi begynner jaggu å ligne mer og mer på mødrene og bestemødrene våre!!! *iiiik*'' Jepp Det sniker seg nok innpå en... Selv om jeg tror jeg personlig ikke er spesielt hardt rammet - er litt sjuskete og utradisjonell fortsatt... Tror jeg, da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er hverken sur eller gammeldags, kjenner ingen som har omtalt meg som det i alle fall. :-) Synes Liam er fint da, men at Texas ødelegger det litt på en måte. Det med hva man synes om navn er veldig personlig. Liker også Emma Tallulah mye bedre enn f.eks. Leah Isadora. Synes Leah er fint, men at Isadora ødelegger. Isabelle derimot synes jeg er et pent navn. Maud synes jeg også er fint, men at Angelica ødelegger. Det er mer sånn jålenavn føler jeg. Er nok ingen logikk i alle disse meningene mine dah.... Var ikke deg spesielt jeg tenkte på,- selv om svaret havnet hos deg... Men det var veldig mange utsagn her som virket litt kjerring/bestemor-aktige ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ''Vi begynner jaggu å ligne mer og mer på mødrene og bestemødrene våre!!! *iiiik*'' Jepp Det sniker seg nok innpå en... Selv om jeg tror jeg personlig ikke er spesielt hardt rammet - er litt sjuskete og utradisjonell fortsatt... Tror jeg, da ;-) Samme her ;-) Tviholder så godt jeg kan på radikale holdninger (les: Det jeg _tror_ er radikale holdninger) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Var ikke deg spesielt jeg tenkte på,- selv om svaret havnet hos deg... Men det var veldig mange utsagn her som virket litt kjerring/bestemor-aktige ;-) Det går så fint atte. Ja, noen mener jo at alt "nymotens" er negativt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 jeg så en fødselsannonse idag. Gutten har dobbeltnavn...Første navn noe helt standard som jeg ikke husker akkurat nå, andre navnet: Obelix... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.