Lillemus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja, her var det mye sammenklemte pupper c",) En ting er å vise kløften _over_ puppene, men når utringingen er så dyp at man også ser kløften som blir på _undersiden_ er den i dypeste laget for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ''Vi begynner jaggu å ligne mer og mer på mødrene og bestemødrene våre!!! *iiiik*'' Jepp Det sniker seg nok innpå en... Selv om jeg tror jeg personlig ikke er spesielt hardt rammet - er litt sjuskete og utradisjonell fortsatt... Tror jeg, da ;-) ''Selv om jeg tror jeg personlig ikke er spesielt hardt rammet '' Samme her:-) Er fortsatt laaaangt unna det å ha julegardiner, påskegardiner, sommergardiner, vintergardiner, sying av kjøttrull etc etc...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 En ting er å vise kløften _over_ puppene, men når utringingen er så dyp at man også ser kløften som blir på _undersiden_ er den i dypeste laget for meg. En ting er å klemme sammen, men disse her er jo så sammenklemte at jeg syns jeg ser antydning av aerola. Da blir det ikke så lekkert, egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Liam er nå en ting, men synes ikke slike åpenbart utenlandske navn passer godt når ingen av foreldrene, etter hva jeg vet, har spesiell forbindelse med opprinnelseslandet. Texas synes jeg heller ikke noe om.... Litt av en begrunnelse for navnevalget: ''- Liam er forkortelsen for William, og Texas, vel det passet til fødselen. Den var rimelig texas, sier Klemetsen til Her og Nå.'' Forøvrig bryr jeg meg egentlig ikke noe særlig ''men synes ikke slike åpenbart utenlandske navn passer godt når ingen av foreldrene, etter hva jeg vet, har spesiell forbindelse med opprinnelseslandet. '' Enig på generelt grunnlag (vet ikke nok om disse foreldrene...*S*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg uttaler det rett frem, altså Liam som i Liam Neeson. Brian rett frem på norsk er grusomt. ''Brian rett frem på norsk er grusomt.'' Enig. Og Steve uttalt som steh-veh... *grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 jeg så en fødselsannonse idag. Gutten har dobbeltnavn...Første navn noe helt standard som jeg ikke husker akkurat nå, andre navnet: Obelix... Det var jo faktisk litt kult..... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ... så hvorfor leser du og i tillegg svarer du på dette innlegget? Fordi dette er et sted jeg er medlem av for å diskutere, da blant annet slike ting:-) Det trenger man vel ikke å være romforsker for å forstå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi dette er et sted jeg er medlem av for å diskutere, da blant annet slike ting:-) Det trenger man vel ikke å være romforsker for å forstå? Men du "hang deg jo opp i" hva trådstarter gjorde, da hun igjen mente noe om et navn. Det kom jo helt tydelig fram hvilket type innlegg dette var bare av tittel og nick. Og jeg er stolt over å kunne si dette .- helt uten å være romforsker c",) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Men du "hang deg jo opp i" hva trådstarter gjorde, da hun igjen mente noe om et navn. Det kom jo helt tydelig fram hvilket type innlegg dette var bare av tittel og nick. Og jeg er stolt over å kunne si dette .- helt uten å være romforsker c",) Trådstarter starter et innlegg for å diskutere og utveksle meninger - folk velger navn helt for sin egen del:-) Stor forskjell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skios Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Wow....Hva var det du spurte om igjen...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvordan skal Liam uttales, tro? Rett fram, på norsk, eller engelsk Lajam? Guttenavnet Brian, uttalt rett fram på norsk, er ganske fint. Men engelsk uttale; Brajan, på en norsk gutt, det blir bare teit. Jeg vil tro det er Li-æm? Brian på danske er verre. Bri-an/Bri-æn.. Uffa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg synes fortsatt det er en uting å diskutere navn jeg da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ''Liam vet jeg om flere norske gutter som heter, så det blir nok etterhvert like vanlig som f.eks. Glenn eller Robin ;-)'' Som om det gjør saken noe bedre! *høh høh* Hehe, jeg hadde iallefall foretrukket Liam ;-) Jeg liker både Liam og Brian (med da med norsk uttale!). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Trådstarter starter et innlegg for å diskutere og utveksle meninger - folk velger navn helt for sin egen del:-) Stor forskjell. Jeg syns egentlig ikke det er så pussig å diskutere navnesmak. Texas er jo unektelig et uvanlig navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Liam er jo fint. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ''Brian rett frem på norsk er grusomt.'' Enig. Og Steve uttalt som steh-veh... *grøss* ''steh-veh'' *ler høyt* ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Synes det var litt kult jeg da ) Liam er fint, texas litt spes men.. Han blir vel bare kalt Liam vil jeg tippe. Litt vel mye pupper på bildet da men.. så bare på det jeg. Haha endelig noen som kommenterte puppene!! Jeg ble så forstyrret av de jeg, at jeg klarte ikke ta noen stilling til navnet ;-) Nå som jeg har lukket nettsiden så kan je jo si Texas ikke er helt min smak, og begrunnelsen var ikke spesielt imponerende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.