Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en meter Flaks til jul. 10 lodd. 25 kroner i gevinst. Min kollega fikk julekalender med 13 flakslodd. 25 kr i gevinst.

Ingen jeg kjenner har vunnet mere enn 50 kr.

Har du vunnet på flakslodd?

Fortsetter under...

Skrevet

Har du spurt alle du kjenner om de har vunnet mer enn 50,- ?

Tviler på om jeg hadde kunngjort det vidt og bredt om jeg hadde vunnet 200 f.eks.

Det er jo veeeldig få stor-vinnerlodd,- men jeg tviler vel ikke på at de finnes. Lotto har jeg spilt i mange år,- har ikke håvet inn mer enn smågevinster der heller.

Skrevet

Ja, 500 kr. Mamma vant 10.000 kr for et par år siden.

Skrevet

Kjæresten vant 1000 spenn to dager på rad rett før jul. Hva er oddsen for det, a? ;)

Skrevet

Kjæresten vant 1000 spenn to dager på rad rett før jul. Hva er oddsen for det, a? ;)

Steike - han har hell i både spill og kjærlighet! :-)

Annonse

Skrevet

Steike - han har hell i både spill og kjærlighet! :-)

Han og Datra satt på flyplassen og venta på et forsinka fly, og hun maste seg til et flaxlodd mot at de delte gevinsten. ;) Morran etter fikk han et lodd i kalenderen av meg. Ikke verst. Men han delte gevinsten med meg også, da. :) Samma dagen fikk jeg parkeringsbot på 500 spenn. :(

Skrevet

Han og Datra satt på flyplassen og venta på et forsinka fly, og hun maste seg til et flaxlodd mot at de delte gevinsten. ;) Morran etter fikk han et lodd i kalenderen av meg. Ikke verst. Men han delte gevinsten med meg også, da. :) Samma dagen fikk jeg parkeringsbot på 500 spenn. :(

Da gikk det opp-i-opp, og bota ble egentlig bare 25 kr (loddprisen) ;-D

Skrevet

Min eks-svigermor vant 1000,- gjentatte ganger. Og en tidligere kollega av søstra mi vant 500.000,- den gangen det var toppgevinst.

Skrevet

Har vunnet 100 kroner på flaxlodd, men jeg har vel kjøpt ca 5 stk iløpet av 31 år, så jeg kan vel ikke si at jeg er en storspiller...

Skrevet

Da gikk det opp-i-opp, og bota ble egentlig bare 25 kr (loddprisen) ;-D

Jepp. Bajs. :(

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har vunnet 1000 kr en gang. Det er vel det meste.

Annonse

Gjest Mirakelet
Skrevet

Nehey :)

meste jeg har funnet var 50 kr tror jeg :D

gikk i en evig rundgang

jeg hadde vunnet gratis flakslodd og vant 50 kr på d,

men d var så lite at jeg ikke gadd å ta ut i kontanter,

så jeg byttet det inn i to flakslodd,

vant 25 kr på hvert, bytta inn, vant 25 kr, bytta inn osv...

til slutt endte jeg med null gevinst :)

Fjusk og fanteri spør du meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...