Gå til innhold

Kan han ha funnet ut hennes adresse?

Anbefalte innlegg

Gjest Redd for henne
Skrevet

Søstra til mannen min skilte seg for noen mnd siden. Det var hennes valg og ikke mannens. Hun villa det pga han ikke behandlet henne bra. Nå har hun flyttet. Har fått hemmelig mobil nr sånn at han ikke skal finne ut hvor hun bor. Idag lå det ei avis på trappa og hun ringte til avisen og spurte hvorfor og dem sa at hun hadde bestilt den. Hun sa at det har hun ikke og at det var mannen som hadde avis når dem bodde sammen men hun sa den opp da han flyttet. Hvordan har den fått i adressen hennes? Hun har ikke bestilt den på nytt etter hun flyttet. Kan det være x mannen som spiller henne ett puss?. Gir henne ett hint om at nå veit jeg hvor du bor?

Gjest Millenn
Skrevet

Jeg ville kontaktet avisen og bedt om et ordnetlig svar. Eventult Datatilsynet har noe kompetanse på dette.

Så ville jeg begynt på karate og skaffet meg en stor schaefer om jeg hadde en x-mann som var ute etter meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...