Gå til innhold

Boller.

Gjest I dag blir det boller:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best å pensle bollene med før de skal i ovnen?

Skrevet

Sammenvispet egg. Da blir bollene blanke og fine. :o)

Skrevet

Jeg pensler med egg rett før de skal i ovnen, og margarin rett etter at jeg har tatt dem ut.

ps. Du "smittet" meg :-)

Skrevet

Jeg pensler med egg rett før de skal i ovnen, og margarin rett etter at jeg har tatt dem ut.

Pensle dem etter at de tatt ut av ovnen? Interessant! Skal prøves neste gang (med smør i så fall, margarin har jeg aldri i huset)

Skrevet

Hvorfor pensler du dem med margarin etterpå? Husker forresten at min mor pleide å pensle brødene med margarin da hun tok dem ut av ovnen, men vet ikke hvorfor hun gjorde det.

Skrevet

Hvorfor pensler du dem med margarin etterpå? Husker forresten at min mor pleide å pensle brødene med margarin da hun tok dem ut av ovnen, men vet ikke hvorfor hun gjorde det.

Det er for at de skal holde seg myke. Likedan med brød :-)

Skrevet

Jeg vil tro det smaker godt også... :)

Skrevet

Jeg vil tro det smaker godt også... :)

Ja, farlig godt :-)

Skrevet

Aha! Da skal jeg prøve det neste gang vi skal steke brød, men ikke på bollene, de blir jo ikke harde på samme måte som brødskorpa.

Skrevet

Om jeg må si det selv lager jeg verdens beste boller med sjokoladebiter inni.Gjett om ungene (og far)digger de bollene:-) +noen med vaniljekrem.

Mmmmm:-)

Skrevet

Aha! Da skal jeg prøve det neste gang vi skal steke brød, men ikke på bollene, de blir jo ikke harde på samme måte som brødskorpa.

:-)

Skrevet

I dag ble det kakao med vaniljeis og marsmallows, og... boller ... på ungene da de kom hjem fra skolen :-) Skikkelig helsekost *s*

Det er faktisk litt mildt her nå, bare -21,4 ;-)

Skrevet

I dag ble det kakao med vaniljeis og marsmallows, og... boller ... på ungene da de kom hjem fra skolen :-) Skikkelig helsekost *s*

Man må jo trappe ned litt forsiktig fra julen, da ;-) Seponering, er det ikke det det heter?

Skrevet

Egg..

Høres godt ut med boller. Blir kyllingfilet og salat på meg, lagt på meg i jula og skal snart til syden.. Ups ups. Kos dere med boller :)

Gjest Elextra
Skrevet

Nybakte boller når de kommer hjem fra skolen er sånt mine barn bare kan drømme om (og som jeg enkelte ganger drømmer om å servere ;) :-).

candyqueen_83
Skrevet

En sånn mor håper jeg på å bli :o) Husker hvor godt det var å kommer hjem fra skolen til lukten av gjærbakst. Mmm :o)

Skrevet

Nybakte boller når de kommer hjem fra skolen er sånt mine barn bare kan drømme om (og som jeg enkelte ganger drømmer om å servere ;) :-).

:-)

Bare litt ekstraservice i kulda, koselig var det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...