Gjest mob-troub Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Kjøpte mobil med telenor for 1 år siden, har behandlet den bra, men nå er batteriet begynt å bli dårlig, må lade hver dag. Skal vel holde lenger enn 1 år? Hva gjør jeg? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Lad det helt ut og kortslutt det etterpå, da skal det visstnok funke mye bedre etter lading igjen. Påstår el-ingeniøren min. 0 Siter
Gjest mob-troub Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Lad det helt ut og kortslutt det etterpå, da skal det visstnok funke mye bedre etter lading igjen. Påstår el-ingeniøren min. Kortslutt? hvordan? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Kortslutt? hvordan? Noe av metall mot begge poler på batteriet samtidig visstnok. Holdes der en liten stund (1 min?) og så lader man batteriet på nytt etterpå. Mener jeg det var han gjorde med mitt i alle fall og det funka det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.