Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Her er det dæven døtte meg -30 nå! I dag får bilen stå på tomgang en stund før jeg drar altså, giroljen (?) er så seig at jeg ikke får giret om! *Hehe* Kaldt hos deg da? 0 Siter
Gjest -23 på Kongsvinger Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Brrrr! -23 her, tørr innlandsluft gjør at det ikke er helt jævlig, bare ikke vinden tar i... Bilen står godt i garasjen, og får en god dose motorvarmer og Defa Warm-Up før kjøretur. Det er veldig deilig, både for bilen og føreren. :-) Det som er verre, er at gulvvarmen har slutta å virke på badet... DET var sykt kaldt i dag!!!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Minus 12,5 her i Kristiansand er ganske kaldt til å være ved sjøen - men jeg synes det er deilig :-) Svigermor ringte i går og snakket med 8-åringen først - og spurte henne om det var kaldt hos oss. "Nei, ikke noe særlig, " svarte hun :-) Alle vi i familien koser oss i kaldværet - ungene var ute i to timer i går kveld og akte! Jeg synes det knirket godt i snøen da jeg gikk til bussen klokka 7 i dag! 0 Siter
Helmi Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 -28,6.... Tror jeg må nynne litt på "Vår" av De Lillos...siden det ikke nytter å protestere på disse iskalde temperaturene uansett. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 "Bare" -17 hos oss. Tror faktisk aldri jeg har opplevd -30. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Bare minus 13 her i dag. Men jeg våknet hvertfall etter dagens tur! ;p 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Her er det "bare" - 17,6 grader, føles helt lunt etter at det i går kveld var - 29 grader. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Skrevet 7. januar 2010 "Bare" -17 hos oss. Tror faktisk aldri jeg har opplevd -30. ''Tror faktisk aldri jeg har opplevd -30.'' Det er første gangen jeg opplever så kaldt også. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 ''Tror faktisk aldri jeg har opplevd -30.'' Det er første gangen jeg opplever så kaldt også. Her har vi hatt under - 31 grader i perioder på inntil en uke. Men i vinter har gradstokken ikke gått under - 30 ennå, ikke det vi har sett i hvert fall. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Her var det blitt litt midlere i løpet av natta. Var 'bare' -19,6 når jeg dro på jobb i morges. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Skrevet 7. januar 2010 Oi! Er du på landet? Her er det -20,9. Jepp, startet dagen i mer landlige strøk i dag ja. ) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 "Bare" -17 hos oss. Tror faktisk aldri jeg har opplevd -30. Nyttårshelgen i 1978/79 var det minus 42 på østlandet. Hvor var du da? Jeg spilte den gangen i et band og vi var i Sverige og spilte. Der var det minus 44 om natten. Vi måtte ha musikkbussen i en varm garasje i to døgn før det var noen vits i å prøve å få liv i den igjen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Skrevet 7. januar 2010 -39,4! Åfydda. Da hadde jeg ikke fått start på bilen, det er helt sikkert. Den var meeeget motvillig i dag, men lot seg overtale til slutt. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Nyttårshelgen i 1978/79 var det minus 42 på østlandet. Hvor var du da? Jeg spilte den gangen i et band og vi var i Sverige og spilte. Der var det minus 44 om natten. Vi måtte ha musikkbussen i en varm garasje i to døgn før det var noen vits i å prøve å få liv i den igjen. ''Nyttårshelgen i 1978/79 var det minus 42 på østlandet. Hvor var du da? '' Hehe, det er så lenge siden at jeg ikke husker - antakelig var jeg med familien på hytta - uten strøm(!). Husker mange kalde turer dit, og det var ikke helt sjelden at det var et islag på vann som stod inne i hytta på morgenkvisten... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Skrevet 7. januar 2010 ''Nyttårshelgen i 1978/79 var det minus 42 på østlandet. Hvor var du da? '' Hehe, det er så lenge siden at jeg ikke husker - antakelig var jeg med familien på hytta - uten strøm(!). Husker mange kalde turer dit, og det var ikke helt sjelden at det var et islag på vann som stod inne i hytta på morgenkvisten... ''og det var ikke helt sjelden at det var et islag på vann som stod inne i hytta på morgenkvisten...'' *Hehe* Kaldt. Jeg er oppvokst i en gammel leiegård i byen og frostroser på innsiden av vinduene var et fast innslag i floraen hver vinter. 0 Siter
Mirabell Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 ''Nyttårshelgen i 1978/79 var det minus 42 på østlandet. Hvor var du da? '' Hehe, det er så lenge siden at jeg ikke husker - antakelig var jeg med familien på hytta - uten strøm(!). Husker mange kalde turer dit, og det var ikke helt sjelden at det var et islag på vann som stod inne i hytta på morgenkvisten... '' antakelig var jeg med familien på hytta - uten strøm(!).'' Jeg husker en dramatisk juleferie på hytte uten strøm, dramatisk pga. kulde. Det MÅ ha vært det året, greit å få vite :-) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Minus 30 hos meg også + litt vind(såpass at greinene på buskene i hagen rører seg) Kaldere i dag enn for et par dager siden når graderstokken viste 35 minus 0 Siter
Rith Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Åfydda. Da hadde jeg ikke fått start på bilen, det er helt sikkert. Den var meeeget motvillig i dag, men lot seg overtale til slutt. ) Joda den starta, men frøys når jeg hadde kjørt et kvarter. Ikke nok frostvæske nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.