Axcia Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er januar, og vi er knapt halvveis i cherroxsesongen. Sønnens par er pene utvendig, men foret inni er helt gått av i hælen. Det er bare en hard plastkappe igjen baki der, på begge støvlene. Vi har vært fornøyde med denne sorten støvler i flere år og jeg godtar at de er slitte når våren kommer, men det er litt tidlig at de plutselig tar kvelden etter et par måneders bruk? Klage, eller ikke klage? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Klage, de skal vare hele sesongen, ved normal bruk. Vi fikk nye midt i sesongen i fjor, da kom hele foret opp når han tok de av seg. Ingen spørsmål på butikken. Men kan kanskje være verre å finne nye i størrelsen hans nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Klage! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Klage, de skal vare hele sesongen, ved normal bruk. Vi fikk nye midt i sesongen i fjor, da kom hele foret opp når han tok de av seg. Ingen spørsmål på butikken. Men kan kanskje være verre å finne nye i størrelsen hans nå? ''Men kan kanskje være verre å finne nye i størrelsen hans nå?'' Godt poeng. Jeg lette som en gal etter noen som så anstendige ut (duverden så mange stygge det finnes!!!!) og som var i riktig størrelse og det var i oktober eller november! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 ''Men kan kanskje være verre å finne nye i størrelsen hans nå?'' Godt poeng. Jeg lette som en gal etter noen som så anstendige ut (duverden så mange stygge det finnes!!!!) og som var i riktig størrelse og det var i oktober eller november! Jeg kjøpte flere par (tilbud), så vi har ubrukte likedane stående. Men disse som har vært i bruk er klar for søpla, eller retur til butikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ''Men kan kanskje være verre å finne nye i størrelsen hans nå?'' Godt poeng. Jeg lette som en gal etter noen som så anstendige ut (duverden så mange stygge det finnes!!!!) og som var i riktig størrelse og det var i oktober eller november! ''duverden så mange stygge det finnes!!!!) '' Ja sant nok, men det er de voksne som synes det.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg kjøpte flere par (tilbud), så vi har ubrukte likedane stående. Men disse som har vært i bruk er klar for søpla, eller retur til butikken. Da er det ingen problem, da får du tilgodelapp:) Kjekt å ha det også, så lenge en husker å bruke de. Glemmer lett at jeg har de liggende i pengboka jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ''duverden så mange stygge det finnes!!!!) '' Ja sant nok, men det er de voksne som synes det.... ''Ja sant nok, men det er de voksne som synes det....'' Neida, jentungen her var helt enig med meg og det var kun disse fra Skoringen hun likte hun også. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.