Gå til innhold

Ødelagte Skofus cherrox

Axcia

Anbefalte innlegg

Det er januar, og vi er knapt halvveis i cherroxsesongen. Sønnens par er pene utvendig, men foret inni er helt gått av i hælen. Det er bare en hard plastkappe igjen baki der, på begge støvlene.

Vi har vært fornøyde med denne sorten støvler i flere år og jeg godtar at de er slitte når våren kommer, men det er litt tidlig at de plutselig tar kvelden etter et par måneders bruk?

Klage, eller ikke klage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klage, de skal vare hele sesongen, ved normal bruk. Vi fikk nye midt i sesongen i fjor, da kom hele foret opp når han tok de av seg. Ingen spørsmål på butikken. Men kan kanskje være verre å finne nye i størrelsen hans nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage, de skal vare hele sesongen, ved normal bruk. Vi fikk nye midt i sesongen i fjor, da kom hele foret opp når han tok de av seg. Ingen spørsmål på butikken. Men kan kanskje være verre å finne nye i størrelsen hans nå?

''Men kan kanskje være verre å finne nye i størrelsen hans nå?''

Godt poeng. Jeg lette som en gal etter noen som så anstendige ut (duverden så mange stygge det finnes!!!!) og som var i riktig størrelse og det var i oktober eller november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. Jeg lette som en gal etter noen som så anstendige ut (duverden så mange stygge det finnes!!!!) og som var i riktig størrelse og det var i oktober eller november!

Jeg kjøpte flere par (tilbud), så vi har ubrukte likedane stående. Men disse som har vært i bruk er klar for søpla, eller retur til butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

''duverden så mange stygge det finnes!!!!) ''

Ja sant nok, men det er de voksne som synes det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte flere par (tilbud), så vi har ubrukte likedane stående. Men disse som har vært i bruk er klar for søpla, eller retur til butikken.

Da er det ingen problem, da får du tilgodelapp:) Kjekt å ha det også, så lenge en husker å bruke de. Glemmer lett at jeg har de liggende i pengboka jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''duverden så mange stygge det finnes!!!!) ''

Ja sant nok, men det er de voksne som synes det....

''Ja sant nok, men det er de voksne som synes det....''

Neida, jentungen her var helt enig med meg og det var kun disse fra Skoringen hun likte hun også. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...